Ca 3 timer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til!Ca 3 timer.
8+4 dager. Bankende hjerte og helepakken.
Gratulerer så mye begge to! Så stasFastlegen min gjennomførte UL på første svangerskapskontroll i dag. Fikk se et lite vesen med bankende hjerte Legen min er fantastisk!
Masse lykke til i morgen1 dag!
Takk! Litt skummelt, forhåpentligvis første ordentlige livstegn.Masse lykke til i morgen
Lykke til i dagTakk! Litt skummelt, forhåpentligvis første ordentlige livstegn.
Lykke til i dagSkal på TUL i morgen Da er jeg 7+3.
Var jo i forrige uke også, men nå er det liksom den ultralyden som er inkludert i IVF-løpet vårt.
De sa at da skal de bestemme termindato, og så blir det den som følger oss gjennom graviditeten - den skal visstnok ikke endres på OUL i uke 18-20 heller, siden vi vet nøyaktig tidspunkt for befruktning. Blir spennende å høre hva de sier, alle kalkulatorer sier jo 18. Juli men resepsjonen der sa 15. juli til meg. Har ikke så veldig mye å si da, er jo midt i ferien uansett, men er nysgjerrig allikevel!
Lykke til1 dag!
Skal på TUL i morgen Da er jeg 7+3.
Var jo i forrige uke også, men nå er det liksom den ultralyden som er inkludert i IVF-løpet vårt.
De sa at da skal de bestemme termindato, og så blir det den som følger oss gjennom graviditeten - den skal visstnok ikke endres på OUL i uke 18-20 heller, siden vi vet nøyaktig tidspunkt for befruktning. Blir spennende å høre hva de sier, alle kalkulatorer sier jo 18. Juli men resepsjonen der sa 15. juli til meg. Har ikke så veldig mye å si da, er jo midt i ferien uansett, men er nysgjerrig allikevel!