Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå spennende!
Jeg spurte hun i skranken om legen bare kunne gjøre det, men nei jeg måtte inn på time så legen sendte da jeg satt hos ham. Har enda ikke fått time, men ser henvisningen er vurdert og at time vil bli tildelt. Vil bare vite det nååååDere som er henvist til ordinær tidlig ultralyd; har dere blitt henvist når dere har vært hos jm/lege, eller går det å kun sende e-dialog til legen? Har time hos jm når jeg er 10+2, men vil gjerne få sendt av gårde den henvisningen asap så jeg kan få en dato å glede meg til
Da jeg hadde mitt første svangerskap etter MA var jeg rett over 5 uker da jeg var på første ultralyd, da klarte vi å se et hjerte som slo. Der jeg går nå anbefaler de å ikke komme før uke 7 da det kan være vanskeligere, men igjen så er det jo bare en anbefaling9 dager.. men begynner å tenke jeg burde utsette den litt. Er 6+4 da, og redd vi ser så lite da
Skjønner! Det jeg egentlig vil ha dobbeltsjekket er at hjertet slår, og hvor mange det er. Og det vil jeg jo få sett i neste uke Også håper jeg uansett at jeg får tul senere!Da jeg hadde mitt første svangerskap etter MA var jeg rett over 5 uker da jeg var på første ultralyd, da klarte vi å se et hjerte som slo. Der jeg går nå anbefaler de å ikke komme før uke 7 da det kan være vanskeligere, men igjen så er det jo bare en anbefaling
Det gjør du garantert! Vet ikke om du får på sykehuset så tidlig, men privat gjør du. OTUL har du krav på, så det får du mellom uke 11-13Skjønner! Det jeg egentlig vil ha dobbeltsjekket er at hjertet slår, og hvor mange det er. Og det vil jeg jo få sett i neste uke Også håper jeg uansett at jeg får tul senere!
Supert! Da tar jeg tul i neste uke, og neste noen uker etterpå. Hadde så lyst til å få det bekreftet før vi forteller storebror, og gjerne før julDet gjør du garantert! Vet ikke om du får på sykehuset så tidlig, men privat gjør du. OTUL har du krav på, så det får du mellom uke 11-13