Jeg var på ultralyd 6+4, og vi fikk se lille bamsemums og høre hjerteslag!9 dager.. men begynner å tenke jeg burde utsette den litt. Er 6+4 da, og redd vi ser så lite da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på ultralyd 6+4, og vi fikk se lille bamsemums og høre hjerteslag!9 dager.. men begynner å tenke jeg burde utsette den litt. Er 6+4 da, og redd vi ser så lite da![]()

4 timer og 28 minutter![]()
Jeg er såååå spent!Time klokken 16 idag, veldig spent![]()
Masse lykke til!Kommer til å gå fint, har så trua på lille spiren din. Heia heia, og masse lykke tilCa 12 timer! Er så nervøs. Sikkert bare overtenking og tilfeldig men etter datra mi traff meg i magen med kneet og jeg fikk satans til støt av genseren min i dag så har kvalmen vært borte. Så jeg er kjemperedd for i morgen for om det ikke er liv. Ahhh

Time klokken 16 idag, veldig spent![]()
Dette er så spennende og morro! Tenk at vi er to i gruppen alt med to spirerAltså jeg er i sjokk… har faktisk ikke ord. Var helt fantastisk å se idag! Men viste seg å ikke bare være en, men to søte små julispirerEr helt i sjokk og aner ikke hva jeg egentlig nettopp har vært vitne til, haha
og har termin samme dag
masse lykke til på timen kl 16Tuuusen takk, jeg også!!Jeg er såååå spent!Masse lykke til!
Sender en update med en gang jeg er ferdigJaa det er jo helt fantastisk! Skulle skrive til deg den dagen jeg så du også fikk vite på det var to, men har sannelig glemt det! Godt å vite at det er flere som er i samme båt, og kunne dele litt ekstra mtp bekymringer/glede/tanker rundt fødsel osv. Skriver en update med en gang jeg er ferdigDette er så spennende og morro! Tenk at vi er to i gruppen alt med to spirerog har termin samme dag
masse lykke til på timen kl 16

Jeg var på tul 6+2, og da så vi kun fosterhulen, og noe som kanskje kunne være plommesekken.. Men jeg har veldig ustabil syklus, så kan godt hende jeg hadde el noen dager senere enn jeg antatt, og at jeg dermed er kortere på vei enn hvis jeg hadde hatt stabil syklus..9 dager.. men begynner å tenke jeg burde utsette den litt. Er 6+4 da, og redd vi ser så lite da![]()
Tusen takk! Så hjertet banke, så er veldig fornøyd med detKommer til å gå fint, har så trua på lille spiren din. Heia heia, og masse lykke til![]()

Åå så koselig! GratulererTusen takk! Så hjertet banke, så er veldig fornøyd med det![]()

Så godt å høre! Og ikke minst at de følger opp på sykehusetAlt fint med twinsa som voksergod hjerteaktivitet og masse bevegelse
Tvilling 2 har litt mindre fostersekk, så det skal sjekkes opp på sykehuset etterhvert, men ikke noe som var av bekymring akkurat nå

Åå så godt å høreAlt fint med twinsa som voksergod hjerteaktivitet og masse bevegelse
Tvilling 2 har litt mindre fostersekk, så det skal sjekkes opp på sykehuset etterhvert, men ikke noe som var av bekymring akkurat nå
Vil også vite om det er eneggede eller toeggede!Så godt å høre! Og ikke minst at de følger opp på sykehuseter de enegget eller toegget? <3 heldig du som fikk se de idag
![]()
Toeggede små gullÅå så godt å høreVil også vite om det er eneggede eller toeggede!
Åh gratulerer med toeggedeToeggede små gullFikk vite det er DCDA (?) tvillinger, som vil si de ikke deler noen ting, heldigvis det minst risikofylte av tvillingsvangerskap!
Gleder meg til å følge deg og de to små videre i svangerskapet!Så morro!Toeggede små gullFikk vite det er DCDA (?) tvillinger, som vil si de ikke deler noen ting, heldigvis det minst risikofylte av tvillingsvangerskap!

FantastiskSå morro!samme her
![]()
var så gøy å se de små skjønne bevegelsene idag. Helt utrolig at det faktisk er liv i magen uten at man «kjenner» det