Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det tok rundt 10 dager før jeg fikk svar etter at den sto som vurdert - dette var Riksen.Jeg er 10+6 i dag. Var hos jordmor 13.10 og fikk henvisning til otul. Ser på Helse-Norge at den ble mottatt 13.10 og er til vurdering per dags dago. Blir litt stressa på at jeg enda ikke er innkalt. Noen dom vet hvor innkallinga kommer? Postkassa? Digipost? Annet?
Noen som har liknende erfaring og vet hvor lenge henvisninger blir liggende til vurdering, og hvor kjapt man får time når innkallinga først kommer?
Takk for svar, kan enda gå en uke til da skjønner jegTror det tok rundt 10 dager før jeg fikk svar etter at den sto som vurdert - dette var Riksen.
Fristende å ringe mandag. Føler jeg har litt dårlig tid, og tenk om det er en feil og tiden løper fra meg/dem mens jeg bare venterJeg fikk svar dagen etter, digitalt inne på Helse-Norge. Jeg tror det står noe om frist for behandlingstid når du ser på henvisningen? Mener å huske det sto noe om det hos meg. Synes du har ventet ganske lenge, og har inntrykk av at de fleste får timen relativt raskt etter henvisning er sendt. Ville kanskje tatt en telefon til sykehuset om du ikke hører noe på mandag. Håper timen din dukker opp veldig snart.
Du kan alltids ringe de å høre om de vet noe om når du får time. Jeg gjorde det og fikk time med en gang lite tipsTakk for svar, kan enda gå en uke til da skjønner jeg
Takk for informativt svarHei!
Mine henvisninger til UL på sykehuset tok 7 dager. Siden det er helg nå, tipper jeg du får dem på mandag. Jeg fikk både en i uke 12 og en i uke 18. Den i uke 18 kom først. De ligger i innboksen din på Helse-Norge. Håper du får svar snart
Man kan fint være lei seg på andres vegne, og letta og glad på egne vegne samtidig gratulerer med fin ultralydHuff! Nå føler jeg at jeg ikke kan juble så høyt, siden @Mineto fikk en trist beskjed. Men alt sto bra til hos meg hvertfall. En liten sprettball som hoppa og spratt inni der
Ja, veldig letta nåMan kan fint være lei seg på andres vegne, og letta og glad på egne vegne samtidig gratulerer med fin ultralyd