Nedtelling til tidlig ultralyd

Ca 21 timer

Jeg er 10+6 i dag. Var hos jordmor 13.10 og fikk henvisning til otul. Ser på Helse-Norge at den ble mottatt 13.10 og er til vurdering per dags dago. Blir litt stressa på at jeg enda ikke er innkalt. Noen dom vet hvor innkallinga kommer? Postkassa? Digipost? Annet?
Noen som har liknende erfaring og vet hvor lenge henvisninger blir liggende til vurdering, og hvor kjapt man får time når innkallinga først kommer?
Tror det tok rundt 10 dager før jeg fikk svar etter at den sto som vurdert - dette var Riksen.

Jeg fikk svar dagen etter, digitalt inne på Helse-Norge. :joyful: Jeg tror det står noe om frist for behandlingstid når du ser på henvisningen? Mener å huske det sto noe om det hos meg. Synes du har ventet ganske lenge, og har inntrykk av at de fleste får timen relativt raskt etter henvisning er sendt. xsmile3 Ville kanskje tatt en telefon til sykehuset om du ikke hører noe på mandag. Håper timen din dukker opp veldig snart. ❤️
Fristende å ringe mandag. Føler jeg har litt dårlig tid, og tenk om det er en feil og tiden løper fra meg/dem mens jeg bare venter

8 dager

Back
Topp