NEDTELLING TIL SKJULT TRÅD

Var redd ikke det ble så mye liv i desember-gruppa :) siden det var desmber.. men tok heldigvis feil.
Enig! Men mye liv er her jo :) Kanskje vi skal prøve å slå rekord iblandt 2019 gruppene? ;)
Bare for gøy slik at desember faktisk hadde vært den mest aktive gruppa i hele 2019?

Jeg trodde heller ikke det skulle bli mye liv her, men jaggu ble det det! :D syns det er hyggelig jeg!

Er forresten med på rekord, så lenge dette går bra :D

Ja, herlighet! Vi er gode på skravling! :D

Hva er dagens planer da?
Her skal vi bare slappe av. Lammelåret ble satt i ovn for en time siden og allerede lukter det mat i huset. ikke akkurat kult for en gravid kvalm å starte dagen med middag :yuck:

Dagens planer er å pakke noen esker av ting, vi har kjøpt leilighet som vi tar over om halvannen mnd, ellers skal vi bare slappe av og nyte noen rolige dager:)

Hva er dagens planer da?
Her skal vi bare slappe av. Lammelåret ble satt i ovn for en time siden og allerede lukter det mat i huset. ikke akkurat kult for en gravid kvalm å starte dagen med middag :yuck:

I dag er det avslapning!! Utslitt etter i går.. egentlig ikke vært kvalm, men i dag er jeg så sliten at jeg er litt kvalm.

Hva er dagens planer da?

Skal bare slappe av, å ha med meg 1åringen ut for å leke lott i finværet :)

Rolig dag her også, skal sikkert rydde litt igjen. Er så kaotisk her nå når vi er midt i heftig oppussing. Enda godt vi får et ekstra bad, større yttergang med stort garderobeskap OG et fungerende vaskerom før nr 2 kommer!

Og jaggu skal ikke vi også ha lammelår. :p Men jeg er ikke kvalm da, og heller ikke jeg som lager maten. Kjekt med besøk som kokkelerer. :)

Her blir det sen frokost (lunsj) på hytta :)
Rolig avslappende dag på agendaen. Tenne i ovnen og håpe på klær og støvler fra gårdagens fjæratur blir tørre i løpet av dagen. Tacofredag, så taco til kvelds :) Tar det litt som det kommer.

Back
Topp