NEDTELLING TIL SKJULT TRÅD

Kan det være flere tilgangsansvarlig? Kanskje greit å være to om jobben. Kan melde meg evt var nå alla det på Mammanett sist svangerskap.
Flere termingrupper har to TGA ja :)

Det er jo helt supert om du kan stille Abstract83! Så er det sikkert noen som melder seg til å hjelpe deg :)
 
Hvem skal jeg skravle med frem til 5. mai når alle dere er i skjult gruppe? :laughing021 Me, myself and I :laughing002
 
Jaggu har vi bare i underkant av 500 innlegg igjen før vi når 5000:dance011:gen014
 
Jeg har vært på jobb ,og har ikke hatt mulighet til å skrive så mange innlegg. Men det klarer dere tydeligvis selv:smiley-bounce016
 
Hvis det er noen trøst så må jeg også vente! Til 8. mai :banghead: vi to rekker å bli godt kjent ihvertfall! :hilarious:
Deres egen feil som ikke har vært her inne på forumet slik som oss andre oppegående mennesker!! :hilarious::hilarious:
 
Deres egen feil som ikke har vært her inne på forumet slik som oss andre oppegående mennesker!! :hilarious::hilarious:

Haha, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har registrert meg her før, så koselig forum!

Jeg har heller ikke vært medlem 1 mnd enda, men har det i morgen, 21, så rekker det akkurat til skjult forum :D
 
Haha, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har registrert meg her før, så koselig forum!

Jeg har heller ikke vært medlem 1 mnd enda, men har det i morgen, 21, så rekker det akkurat til skjult forum :D
Beste forumet dette :)
Synes det er så dårlig stemning, mye trolling og mange frekke anonyme brukere på mange andre forum,
sjeldent jeg møter på det her inne
 
Over 4500 nå woop. Skjult på null komma nix
Haha! Vi må sikkert vente til påskeferien er over tipper jeg :hilarious: Men da har vi jo uten tvil nådd målet og alt!
 
Føler vi snart har tatt igjen novemberforumet :p
 
Back
Topp