NEDTELLING TIL SKJULT TRÅD

Abstract83

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julegavene 2019
Hei jenter, fortsatt et stykke igjen før vi oppnår skjult gruppe her på babyverden.

Pr.idag er det 4.154 innlegg igjen (må ha oppnådd 5000 innlegg)

Tenker det er kjekt med en nedtelling :).
Jeg ser sånn fram til skjult gruppe hvor vi evt kan være mer private, mer ryddige tråder uten pøsing av infotråder med info vi glatt finner på BV selv, all reklame og konkurranser som gjør trådene på Desember 2019 drukner . Vår egen tråd :) Skal bli såå kjekt:Heartbigred

Det er bare å leke på "våre leker" og ikke minst skravle iveg på Desember 2019 damer :)
 
Last edited:
kult :) Vi får se når vi når der
 
Hvordan får man sjekket hvor mange innlegg man selv har hatt? For det er vel en hvis mengde som skal til før man blir invitert inn i skjult gruppe ?
 
Siterer det som sto om skjult gruppe:

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara

I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)


Hver termingruppe kan selv lage sine egne kriterier, disse over er bare en standard vi har satt.

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.
 
Hvordan får man sjekket hvor mange innlegg man selv har hatt? For det er vel en hvis mengde som skal til før man blir invitert inn i skjult gruppe ?

Hvis du trykker på ditt eget navn kommer det opp litt info med bl.a hvor mange innlegg du har :dance011sånn som på bildet mitt under her.
Screenshot_20190411-174733_Samsung Internet.jpg
 
kult :) Det kan bli greit. Det er endel ting som ikke frister å dele i såpass åpent som det er her
 
Ja åsså tenker jeg vi kan ha en egen tråd som heter spørretråden, hvor vi kan spørre om alt mulig vi lurer på der isteden for å starte en ny tråd for hver gang. Enig?
 
Last edited:
Ja åsså tenker jeg vi kan ha en egen tråd som heter SPØRRETRÅDEN, hvor vi kan spørre om alt mulig vi lurer på der isteden for å starte en ny tråd for hver gang. Enig?

Nå eller på skjult forum?
 
Ja åsså tenker jeg vi kan ha en egen tråd som heter SPØRRETRÅDEN, hvor vi kan spørre om alt mulig vi lurer på der isteden for å starte en ny tråd for hver gang. Enig?

No er dette eit forum, der det er rom for alle å lage dei trådane dei vil! :)
Så det kan ikkje settast ein regel om at alle må unngå å lage tråder med spørsmål.
Sjølvsagt kan du lage ein eigen tråd som heiter "spørrjetråden" og så kan dei som vil skrive i den!
Men det må vere opent for at dei som ynskjer det lagar sin eigen tråd.
Ser jo at du har vore aktiv og laga mange trådar, og det er heilt supert! :Heartpink
Ps: Caps Lock gjer at trådane ser litt "skrikendes" ut.
Du lagar sjølvsagt trådane slik du vil, men berre eit tips :D
 
No er dette eit forum, der det er rom for alle å lage dei trådane dei vil! :)
Så det kan ikkje settast ein regel om at alle må unngå å lage tråder med spørsmål.
Sjølvsagt kan du lage ein eigen tråd som heiter "spørrjetråden" og så kan dei som vil skrive i den!
Men det må vere opent for at dei som ynskjer det lagar sin eigen tråd.
Ser jo at du har vore aktiv og laga mange trådar, og det er heilt supert! :Heartpink
Ps: Caps Lock gjer at trådane ser litt "skrikendes" ut.
Du lagar sjølvsagt trådane slik du vil, men berre eit tips :D

Vel nå var det jo bare et forslag for oss på termingruppa når vi oppnår skjult tråd når det kommer til generelle spørsmål. Om folk ønsker å starte egne tråder så skal de jo selvfølgelig gjøre det :happy:. Har aldri ymtet frempå at det ikke skal være åpent for å starte egne tråder, så om flere her tolker på samme måte som moderator må jeg beklage, det var ikke det jeg mente.
 
Vel nå var det jo bare et forslag for oss på termingruppa når vi oppnår skjult tråd når det kommer til generelle spørsmål. Om folk ønsker å starte egne tråder så skal de jo selvfølgelig gjøre det :happy:. Har aldri ymtet frempå at det ikke skal være åpent for å starte egne tråder, så om flere her tolker på samme måte som moderator må jeg beklage, det var ikke det jeg mente.
Beklager om eg misforstod deg! Sjølvsagt ok å ha ein eigen tråd med spørsmål. Ville berre at alle skulle vite at dei lagar tråder om alt dei vil, og det gjer sjølvsagt du og :Heartpink
 
Back
Topp