NEDTELLING TIL SKJULT TRÅD

2 dager til og vi har nok nådd målet med denne stigninga :p

2 dager til og vi har nok nådd målet med denne stigninga :p

Ja flere av dere er gode å få opp antall innlegg på forumet. Forsøker så godt jeg kan å skravle og følge med, men klarer ikke henge helt med i samme temp som dere :rolleyes:

Ja flere av dere er gode å få opp antall innlegg på forumet. Forsøker så godt jeg kan å skravle og følge med, men klarer ikke henge helt med i samme temp som dere :rolleyes:
Jeg gjør alt jeg kan for å unngå å skrive bachelor for tiden:hilarious::hilarious:

Da har vi rundet 4000 dere!!!! :D
Hurra!

Oi. Klarer vi 5000 til imorgen?

Er det noen her som vil være tga? Jeg har ikke lyst til å ta på meg den jobben nå. Har så mye jeg holder på med :)

Sånn var jeg også da jeg holdt på med min :p
Jeg har tilogmed kjøpt meg fiolin :hilarious: fant ut at NÅ var riktig tid å starte å spille fiolin på:headphone::hilarious:

Tga? Tilgangsansvarlig? Hva innebærer det?

Tilgangsansvarlig Ja :) den som gir beskjed om hvem som fyller kravene til tilgang og slikt til den skjulte gruppa.

Man får opplæring av hvordan det foregår tror jeg, ihvertfall info om hva man skal gjøre.
Man sjekker at de som vil ha tilgang fyller kravene og fører inn i en tråd hvem som skal ha tilgang. Aldri vært det selv, så ikke helt dreven på akkurat hvordan det foregår :)

Jeg var tilgangsansvarlig på forrige forum jeg var på. Er en del jobb, spesielt i begynnelsen når alle vil inn. Ser det er enklere system å regne innlegg på må enn da jeg var for da måtte jeg telle innlegg. Så burde være noen som har tid og som er aktiv, for forespørslene ruller hyppig inn :)

Tilgangsansvarlig sjekket om vedkommende har oppfylt kravene til tilgang og gir beskjed til admin i forhold til å gi tilgang eller evnt ikke ha tilgang lenger.

Kan det være flere tilgangsansvarlig? Kanskje greit å være to om jobben. Kan melde meg evt var nå alla det på Mammanett sist svangerskap.

Back
Topp