Må vi ha 1 mnd medlemskap i desember forumet ??Gleder meg!men jeg må pent vente til 5. mai ettersom jeg ble medlem 5. april
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vi ha 1 mnd medlemskap i desember forumet ??Gleder meg!men jeg må pent vente til 5. mai ettersom jeg ble medlem 5. april
![]()
Nei, på babyverden forumMå vi ha 1 mnd medlemskap i desember forumet ??
Vi skal huske på å baksnakke deg skikkelig mye først!
Ha en egen tråd som heter "Lundefugl28" med bare skitsnakk.
Neida![]()

Utnytt tiden før jeg kommer! 

Ahh... Ja da bør jeg være safeNei, på babyverden forumDu har vært her siden 2013, så du er safe
![]()
. Det er så synd, jeg har endret navn 2 ganger før. Så jeg finner ikke innleggene mine fra 2013,hadde vært gøy å lest de
Nå må det vel snart komme noen i januar 2020 forumet?? Føles som en milepæl når man ikke lenger er det nyeste teminforumet![]()

Tror du skal kunne finne dem enda om du blar bakoverAhh... Ja da bør jeg være safe. Det er så synd, jeg har endret navn 2 ganger før. Så jeg finner ikke innleggene mine fra 2013,hadde vært gøy å lest de
![]()
EnigNå må det vel snart komme noen i januar 2020 forumet?? Føles som en milepæl når man ikke lenger er det nyeste teminforumet![]()
Mulig jeg må logge på en pc, for på mobilen ser jeg kun innlegg med dette brukernavnet...Tror du skal kunne finne dem enda om du blar bakover![]()
Tror at de innleggene som ble skrevet med det andre brukernavnet vises med ditt nåMulig jeg må logge på en pc, for på mobilen ser jeg kun innlegg med dette brukernavnet...
Ja! Vi har nådd målet fortere enn jeg troddeNærmer seg raskt!
Ja! Vi har nådd målet fortere enn jeg trodde

Er jo ikke noe problem med flere lignende tråder! Jo mer skravling desto bedre! Men første jeg har sett om vogn og bæretøy så langtPrøvd å bidra med to tråder. Satser på at det ilke er liknende tråder fra før av. Syns trådstarting er vanskelig, kommer da ikke på så mye.![]()
Er jo ikke noe problem med flere lignende tråder! Jo mer skravling desto bedre! Men første jeg har sett om vogn og bæretøy så langt![]()
Huff! Synes det er kjipt når det er sånn.Jeg starta min forumkarriere på et forum hvor det var fyfy å ikke bruke søkemotoren før en startet tråder. Oppdratt som forumbruker under strengt regime, uvant med hvordan det er her inne - selv etter snart 3 år her inne.![]()
Var redd ikke det ble så mye liv i desember-gruppasiden det var desmber.. men tok heldigvis feil.