NEDTELLING TIL SKJULT TRÅD

1. plassen da, over 1000 innlegg:p gjør dere annet enn å sitte på bv?:hilarious:
Hun også er her inne:hilarious::hilarious: Vi desemberdamene atså!!
Passer det som står under nicket mitt...
"forumet er livet" :hilarious:

Hun også er her inne:hilarious::hilarious: Vi desemberdamene atså!!
Passer det som står under nicket mitt...
"forumet er livet" :hilarious:

Åh:hilarious: haha, ja, absolutt:p men det er jo bare hyggelig, ville vært stille ellers :D

Åh:hilarious: haha, ja, absolutt:p men det er jo bare hyggelig, ville vært stille ellers :D
Enig! Kjekt med skravlehøner her inne! Ofte er det litt tomt i disse desembergruppene fordi folk prøver å unngå termin i desember :) Men denne gruppa har jo vokst seg ganske stor og aktiv!

Jaa, og det er så kjekt! Virker som en veldig fin gjeng damer også, syns jeg! Blir kjekt med skjult forum der vi kanskje kommer enda litt mer inn på hverandre også :happy:

Enig! Kjekt med skravlehøner her inne! Ofte er det litt tomt i disse desembergruppene fordi folk prøver å unngå termin i desember :) Men denne gruppa har jo vokst seg ganske stor og aktiv!

Ja, leste det i prøvegruppa. Jeg tenkte at jeg ikke gadd å ta en pause i prøvinga fordi jeg ikke ble gravid så raskt likevel.. men her sitter jeg :P

Ja, leste det i prøvegruppa. Jeg tenkte at jeg ikke gadd å ta en pause i prøvinga fordi jeg ikke ble gravid så raskt likevel.. men her sitter jeg :p
Haha! Vi prøvde jo, men mye mindre enn alle de andre mnd :p Ikke at vi prøvde å unngå det! Var bare så sliten denne mnd

Haha! Vi prøvde jo, men mye mindre enn alle de andre mnd :p Ikke at vi prøvde å unngå det! Var bare så sliten denne mnd

Samme her! Tror vi prøvde 4 ganger iløpet av de to ukene jeg antok el kom til å dukke opp :P

Samme her! Tror vi prøvde 4 ganger iløpet av de to ukene jeg antok el kom til å dukke opp :p
.. vi hadde sex en gang i el-perioden :p to dager før tempen sa at egget slapp....
Og så har vi hunmpet som kaniner alle de andre mnd. Så litt spesielt at det klaffet nå!

.. vi hadde sex en gang i el-perioden :p to dager før tempen sa at egget slapp....
Og så har vi hunmpet som kaniner alle de andre mnd. Så litt spesielt at det klaffet nå!

Ja, men jeg tror faktisk at stresset kan påvirke. Jeg slutta med el tester både sist jeg ble gravid og denne gangen, å de andre mnd testa jeg meg ihjel å humpa som kaniner, som du så fint kalte det :P

Ja, men jeg tror faktisk at stresset kan påvirke. Jeg slutta med el tester både sist jeg ble gravid og denne gangen, å de andre mnd testa jeg meg ihjel å humpa som kaniner, som du så fint kalte det :p
Fikk jo stallsjokk når jeg testa positivt da! Men er jo litt kjekt å faktisk bli litt overrasket selv om det var planlagt :P

Vi og prøvde bare litt tilfeldig rundt el. Tror vi endte opp med 1 dag før og 1 dag etter. Men er ikke 100 % sikker på når el var da :)

Back
Topp