Skjult på null komme niks!2757, herlig! Det går fort i svingene nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjult på null komme niks!2757, herlig! Det går fort i svingene nå
Her er premiene du kan vinne denne mnd:
https://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april-er-her-hva-ønsker-dere-å-vinne.1966998/
Haha! Jeg er crazySkal si du ligger høyt oppe helt nede på 67 jeg
Haha! Jeg er crazy
Hun også er her inne Vi desemberdamene atså!!1. plassen da, over 1000 innlegg gjør dere annet enn å sitte på bv?
Hun også er her inne Vi desemberdamene atså!!
Passer det som står under nicket mitt...
"forumet er livet"
Enig! Kjekt med skravlehøner her inne! Ofte er det litt tomt i disse desembergruppene fordi folk prøver å unngå termin i desember Men denne gruppa har jo vokst seg ganske stor og aktiv!Åh haha, ja, absolutt men det er jo bare hyggelig, ville vært stille ellers
Enig! Kjekt med skravlehøner her inne! Ofte er det litt tomt i disse desembergruppene fordi folk prøver å unngå termin i desember Men denne gruppa har jo vokst seg ganske stor og aktiv!
Haha! Vi prøvde jo, men mye mindre enn alle de andre mnd Ikke at vi prøvde å unngå det! Var bare så sliten denne mndJa, leste det i prøvegruppa. Jeg tenkte at jeg ikke gadd å ta en pause i prøvinga fordi jeg ikke ble gravid så raskt likevel.. men her sitter jeg
Haha! Vi prøvde jo, men mye mindre enn alle de andre mnd Ikke at vi prøvde å unngå det! Var bare så sliten denne mnd
.. vi hadde sex en gang i el-perioden to dager før tempen sa at egget slapp....Samme her! Tror vi prøvde 4 ganger iløpet av de to ukene jeg antok el kom til å dukke opp
.. vi hadde sex en gang i el-perioden to dager før tempen sa at egget slapp....
Og så har vi hunmpet som kaniner alle de andre mnd. Så litt spesielt at det klaffet nå!
Fikk jo stallsjokk når jeg testa positivt da! Men er jo litt kjekt å faktisk bli litt overrasket selv om det var planlagtJa, men jeg tror faktisk at stresset kan påvirke. Jeg slutta med el tester både sist jeg ble gravid og denne gangen, å de andre mnd testa jeg meg ihjel å humpa som kaniner, som du så fint kalte det
Åssen ser man plassering ??Skal si du ligger høyt oppe helt nede på 67 jeg
Fant ut av det selv...viser seg at jeg ligger på 73 plassSkal si du ligger høyt oppe helt nede på 67 jeg
Fikk jo stallsjokk når jeg testa positivt da! Men er jo litt kjekt å faktisk bli litt overrasket selv om det var planlagt
Lurer jeg også påÅssen ser man plassering ??