Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så gøy med litt strikkeprat! Jeg er ikke så dreven selv, men har strikket en ganske enkel romper et par ganger Holder på med en lue nå, men det går tregt
Oj, ja, det er sant! Da får jeg sikkert litt motivasjon til å strikke masse babystrikk etter hvert!Det vil jeg lære meg også med desemberbaby trenger vi litt ull
Oj, ja, det er sant! Da får jeg sikkert litt motivasjon til å strikke masse babystrikk etter hvert!
God ide! Eller en hobbytråd eller noe sånt Håndardbeidtråd... elns.. Hilsen ho som syr men ikke har sjans på å strikkeVi får opprette en strikkestråd
Ull er gull. Hadde desemberbarn i 2017 og det ble brukt endelDet vil jeg lære meg også med desemberbaby trenger vi litt ull
Synes du fortjener applaus!Har ikke vært her mer enn et par dager, men føler jeg allerede har gjort en ganske bra innsats
Enig! Deilig å ta det litt med ro da?Går radig fremover her ja
Jeg syns dagene går såå sakte nå i ferien! De går liksom fortere på jobb
Enig! Deilig å ta det litt med ro da?
Du og da!Synes du fortjener applaus!
Sjekk plasseringa mi på topp100 lista for april...Du og da!
Sjekk plasseringa mi på topp100 lista for april...
https://forum.babyverden.no/top-users/231Tipper du ligger høyt oppe hvor ser man det?
Her er premiene du kan vinne denne mnd:Tipper du ligger høyt oppe hvor ser man det?
Se der, ja! Imponerende!Sjekk plasseringa mi på topp100 lista for april...