*skravleskravle*Skal si dere damer skravler
Må til det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*skravleskravle*Skal si dere damer skravler
Synes det er ganske bra jeg!110 innlegg har jeg skrevet, men jeg skriver ikke så mye. Får skravle litt mer
2.312! Vi har tallet oppe i 5000 til påska er over!Hvordan ligger vi ann?
2.312! Vi har tallet oppe i 5000 til påska er over!
skriver inn lydopptak av et intervju. KjektDere gjør i dag? Jeg strikker babygenser
Dere gjør i dag? Jeg strikker babygenser
skriver inn lydopptak av et intervju. Kjekt
Hysj Hvorfor tror du jeg er på babyverden konstant? kjeeeedeligAhh det tar tid kos deg med det
Slapper av! 1 åringen har vært ekstrem de siste dagene og nettene, våkner konstant å sovner ikke igjen før langt på natt, og bare en kort dupp på dagtid i kveld har hu sovet med kun en oppvåkning siden halv 7 nyeste rekord. Så jeg henter inn energi
Hehe jaHysj Hvorfor tror du jeg er på babyverden konstant? kjeeeedelig
Høres lurt ut småbarnstiden kan være strevsom. Kanskje enda mer når man er gravid..
50 på underforumet desember 2019Hvor mange innlegg måtte man ha på forumet for å få tilgang?
Dere gjør i dag? Jeg strikker babygenser
50 innlegg, samt må ha vært medlem i BV 1mndHvor mange innlegg måtte man ha på forumet for å få tilgang?
Ååh, hva slags genser strikker du ? Jeg elsker å strikke. Holder selv på å strikke en Margotbukse. Men pga. kvalmen så har jeg hatt litt strikkestopp den siste uka. Gleder meg til jeg kan ta pinnen fatt igjen