NEDTELLING TIL SKJULT TRÅD

Da har vi bikka 2000 innlegg dere!! Godt jobba!! Imorgen rekker vi vel 2.500 slik at vi er halvveis? :D

Hvordan ligger vi ann?

Dere gjør i dag? Jeg strikker babygenser :shy:

Slapper av! 1 åringen har vært ekstrem de siste dagene og nettene, våkner konstant å sovner ikke igjen før langt på natt, og bare en kort dupp på dagtid:hilarious: i kveld har hu sovet med kun en oppvåkning siden halv 7:wacky: nyeste rekord. Så jeg henter inn energi:cool:

Slapper av! 1 åringen har vært ekstrem de siste dagene og nettene, våkner konstant å sovner ikke igjen før langt på natt, og bare en kort dupp på dagtid:hilarious: i kveld har hu sovet med kun en oppvåkning siden halv 7:wacky: nyeste rekord. Så jeg henter inn energi:cool:

Høres lurt ut:) småbarnstiden kan være strevsom. Kanskje enda mer når man er gravid..

Høres lurt ut:) småbarnstiden kan være strevsom. Kanskje enda mer når man er gravid..

Jeg tipper nok den blir heftigere nå enn de 11 mnd uten mer enn 2 timer sammenhengende nattesøvn:hilarious: MEN jeg har nå valgt det selv:p

Hvor mange innlegg måtte man ha på forumet for å få tilgang?

Dere gjør i dag? Jeg strikker babygenser :shy:

Ååh, hva slags genser strikker du ? :D Jeg elsker å strikke. Holder selv på å strikke en Margotbukse. Men pga. kvalmen så har jeg hatt litt strikkestopp den siste uka. Gleder meg til jeg kan ta pinnen fatt igjen :D

Ååh, hva slags genser strikker du ? :D Jeg elsker å strikke. Holder selv på å strikke en Margotbukse. Men pga. kvalmen så har jeg hatt litt strikkestopp den siste uka. Gleder meg til jeg kan ta pinnen fatt igjen :D

Jeg er ikke så dreven:) så jeg har Skappel-baby på pinnene. Snart ferdig. Har du tips til en enkel jakke til barn?

Back
Topp