Nedtelling til OUL

40 dager til OUL

Jeg har ikke hverken fått brev i post eller noe i helsenorge. Fikk en sms fra legen som følger meg(dintime) og epost fra besøklegen.
 
48 dager igjen! Føles SÅ lenge til :inpain:
Skal heldigvis på UL om 19 dager- da er jeg 15+4 :)
 
48. Sykt lenge til når man skriver det sånn her
 
Får tenke at jo lengre det er til legetime, jo kortere til OUL :rolleyes: får sikkert rett over påske - så sikkert 40 dager +- :hilarious:
 
Endelig fått innkalling til OUL! 13. April og 46 dager til. Gleder meg til å se babyen igjen, men er allerede 19+4 da, så litt sent synes jeg det var, men ser det er helt vanlig. Var litt utålmodig. :happy:
 
Får tenke at jo lengre det er til legetime, jo kortere til OUL :rolleyes: får sikkert rett over påske - så sikkert 40 dager +- :hilarious:
Jeg er ca verdens tregeste. Timen lå inne på journalnotater på Helsenorge og er datert 24.02 (så egentlig er jeg unnskyldt), men da har jeg fått time 9.april :) er da 19+5
 
Endelig fått innkalling til OUL! 13. April og 46 dager til. Gleder meg til å se babyen igjen, men er allerede 19+4 da, så litt sent synes jeg det var, men ser det er helt vanlig. Var litt utålmodig. :happy:
Så jeg får 19+5, seint... men er vel kanskje vanlig? :)
 
Endelig fått innkalling til OUL! 13. April og 46 dager til. Gleder meg til å se babyen igjen, men er allerede 19+4 da, så litt sent synes jeg det var, men ser det er helt vanlig. Var litt utålmodig. :happy:

Jeg har fått når jeg er 19+2
Fikk i uke 19 sist også, tror det er helt vanlig
 
Jeg fikk innkalling til OUL dagen etter jeg hadde vært hos legen første gang (da var jeg ca 5 uker på vei), fått time i uke 16, da skal jeg være 18+2. 56 dager til :wtf:;)
 
Har fått OUL på et annet sykehus en dær hvor jeg skal føde.. skal dit i uke 18, 42 dager til.
 
Back
Topp