Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, det er kanskje det. Bør en ta blodprøver før uke 12? Jeg stresser så lite, men føler nesten jeg må ta TUL også... men vi tenkte uke 12. flere som ikke tar før da?
Skal du på første legetime rundt uke 13? Min blir rundt da eller uke 14. er vel bare for å ta blodprøver, så går vel fint det?TUL uke 12 her også, og legetime uken etter.
Skal du på første legetime rundt uke 13? Min blir rundt da eller uke 14. er vel bare for å ta blodprøver, så går vel fint det?
Ja,Ja legetime uke 13. Regner med det er blodprøver og utfylling av gravidkort eller hva det heter. Godt å høre vi er flere
Var hos lege i uke 7, men fikk beskjed om å komme tilbake i uke 12 for å ta blodprøver da. Etter det blir det ingen kontroller før etter oul.47! Har allerede vært en gang hos lege for blodprøver i uke 6, og vært til tul. Så nå tenker jeg at det ikke er nødvendig med lege/jordmor før etter oul. Synspunkter på det?
Jeg skal til jordmor i uke 15, det som er vanlig her. Tok blodprøver og kontroll hos fastlege 9+6, TUL privat 8+2 og 12+347! Har allerede vært en gang hos lege for blodprøver i uke 6, og vært til tul. Så nå tenker jeg at det ikke er nødvendig med lege/jordmor før etter oul. Synspunkter på det?
Hos oss så er det egentlig litt opp til en selv...sa legenJeg skal til jordmor i uke 15, det som er vanlig her. Tok blodprøver og kontroll hos fastlege 9+6, TUL privat 8+2 og 12+3