Nedtelling til OUL

Der lå det innkalling på Helsenorge :) Fastlegen sendte henvisning på onsdag.
68 dager til OUL, da er jeg 19+0 :)

53 dager til!

Har fått time 13.04 da er jeg 19+5 :)
Samme her! Bare at jeg er 19+1 da :)

Min trege hjerne så at vi skulle på lik dato, men ulik svangerskapslengde da, så jeg måtte sjekke om det var 53 dager til for meg også, er det mulig :hilarious: Jeg følte meg innmari treg hvertfall :hilarious:

Samme her! Bare at jeg er 19+1 da :)

Min trege hjerne så at vi skulle på lik dato, men ulik svangerskapslengde da, så jeg måtte sjekke om det var 53 dager til for meg også, er det mulig :hilarious: Jeg følte meg innmari treg hvertfall :hilarious:

Jeg måtte lese svaret ditt 3 ganger hvis det er en trøst! Føler alt sviver treigt i topplokket om dagen :hilarious: Hvor skal du på UL? :)

Jeg måtte lese svaret ditt 3 ganger hvis det er en trøst! Føler alt sviver treigt i topplokket om dagen :hilarious: Hvor skal du på UL? :)
Haha! Godt vi er fler :hilarious: Er redd for gjenkjennelse, så tør ikke si det, men holder til i Vestfold og Telemark fylke :rolleyes:

Har legetime om 1,5 uke. Da blir det sendt henvisning til UL, så må bare smøre meg med tålmodighet..

Jeg har fått innkalling i posten, men ligger fortsatt ingenting på Helsenorge? Hvorfor ikke :nailbiting:

Jeg også lurer på dette med Helsenorge. Står henvisning funker for Helse Vest og en til der inne bare, så tipper det ikke kommer der hos meg. Jeg mener gynekologen jeg var hos skulle sende epikrise til fastlege og henvisning for meg. Dette var fredagen som var. Får se om det kommer noe før legetime. Ellers skal jeg ikke på første kontroll for det bare er få uker til jeg skal på UL :hilarious: så håpe det er en ledig time ikke altfor seint :rolleyes::D

Back
Topp