Nedtelling til OUL

jeg så ikke noe på helsenorge før jeg fikk inkallelse..
Ok. Her så jeg sist graviditet ganske fort etter legetimen at henvisningen var sendt, og kunne følge med om den var behandlet.
Kan vente til neste uke før jeg ringer legekontoret å hører, hvis det ikke er kommet noe til da
 
En mnd og to dager nå... Jordmor skulle sjekke opp i morgen. Da får vel jeg kanskje snart og. Fikk du dato? Ei venninne fikk bare beskjed at ho skulle få dato ca to uker før.
Fikk dato ja! Først fikk jeg innkallingen elektronisk i helsenorge i pasientjournalen, så kom den i posten noen dager senere. Har du sjekket på helsenorge?
 
Ja, sjekket senest for en time siden:arghh:

Hvis jeg logger på helsenorge så ligger den under kategorien henvisninger. På status på min står det bare "vurdert", og det betyr bare at jeg får tildelt time etterhvert. Det var 11 februar, jeg venter i spenning, logger på innimellom for å sjekke... :p
 
Ja, sjekket senest for en time siden:arghh:
Aah, det er skikkelig frustrerende! De er nok ekstra overaebeidet på kalnes nå, men kommer sikkert etterhvert! Jeg dobbeltsjekket med jordmor at ting var sendt fra henne, og når hun bekreftet det så var det bare å smøre seg med tålmodighet.. :rolleyes:
 
Aah, det er skikkelig frustrerende! De er nok ekstra overaebeidet på kalnes nå, men kommer sikkert etterhvert! Jeg dobbeltsjekket med jordmor at ting var sendt fra henne, og når hun bekreftet det så var det bare å smøre seg med tålmodighet.. :rolleyes:
Fikk vite i dag, jordmor sjekket opp:) Fikk uke 18+5
 
Back
Topp