Skrev du også liste?Du var litt raskere enn meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skrev du også liste?Du var litt raskere enn meg
JeppSkrev du også liste?
Ååå, beklager! Ble overivrig og nysgjerrigJepp
Artig at vi er flere som er nysgjerrige, jeg er spent på hva det blirÅåå, beklager! Ble overivrig og nysgjerrig
Jeg også!!Artig at vi er flere som er nysgjerrige, jeg er spent på hva det blir
Januar21 som jeg hører til hadde jo «Snøkrystallene»… ikke noe jeg stemte for, men det passa etterhvert fint, for våre babyer kom fra november-februarMen vil folk tenke «maitermin» når de hører minimais? Hadde egentlig håpet vi skulle ende på noe som begynte på mai.
Jeg stemmer for runde to med avstemming! Kanskje de 3-4 mest populære.Er denne avstemminga avgjørende, eller blir det en ny avstemming med favorittene hvor man bare kan stemme på én?
Er det jeg også ønskerJeg stemmer for runde to med avstemming! Kanskje de 3-4 mest populære.
(Så kan jeg drive valgkamp- neida… joda)
Neeei! Nå var vi jo ferdig klokka 20!Ja vi må ha ny avstemning med topp fem(?) og at man bare kan stemme på et alternativ. Og noen dager med frist sånn at de som vil kan drive «valgkamp» - gøy!
Valgkamp! Valgkamp! Valgkamp! Dette er seriøse saker, vi kan da ikke bare ha en avstemning! Alle må tenke grundig igjennom valget sitt, veie for og i mot, og gi sin endelige stemme.Neeei! Nå var vi jo ferdig klokka 20!
Alle har hatt nesten tre døgn på seg, og stemme over de fem på topp er egentlig ikke vits når det er de fem på topp som har nesten alle stemmene.Valgkamp! Valgkamp! Valgkamp! Dette er seriøse saker, vi kan da ikke bare ha en avstemning! Alle må tenke grundig igjennom valget sitt, veie for og i mot, og gi sin endelige stemme.