Tenkte på det samme, men ombestemte meg for vi må sikre oss at alle får stemt. Hvert fall nå som det blir en overraskelsesrunde.Men ikkje lang stemmefrist da, me vil jo ha skjult raskest mulig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte på det samme, men ombestemte meg for vi må sikre oss at alle får stemt. Hvert fall nå som det blir en overraskelsesrunde.Men ikkje lang stemmefrist da, me vil jo ha skjult raskest mulig!
Hvem lager valgomat?Valgkamp! Valgkamp! Valgkamp! Dette er seriøse saker, vi kan da ikke bare ha en avstemning! Alle må tenke grundig igjennom valget sitt, veie for og i mot, og gi sin endelige stemme.
Tenker kanskje vi burde ha to døgn igjen Bare min tanke, men ikke sikkert alle er innom daglig og siden vi allerede har stemt en gang er det ikke sikkert alle får med seg at det er en runde til om den har veldig kort frist. Egentlig den siste avstemmingen som teller.Er det noen som skal lage ny avstemning? Hvis ikke kan jeg gjøre det Hvor lang frist tenkte vi denne gangen?
Ja, ta med Maisløyfene for det er så søttStår mellom Maispirene 2024, Minimais 2024 og Mailykke 2024 da?
Eller skal vi ta med Maisløyfene 2024 også?