Navneavstemning skjult gruppe

Hva skal vår skjulte gruppe hete?

• Maiskorna

Votes: 8 14,8%
  • Maiblomstene

Votes: 11 20,4%
  • Mailykke

Votes: 14 25,9%
  • Maizena

Votes: 2 3,7%
  • Minimais

Votes: 16 29,6%
  • Maitoget

Votes: 5 9,3%
  • Maisløyfene

Votes: 13 24,1%
  • Maistrålene

• Maigullet

Votes: 4 7,4%
  • Minimaistogetstråleravgull

Votes: 0 0,0%
  • Minimaistogetstråleravgull&sløyfer

Votes: 0 0,0%
  • Mayday

• Maybebaby

Votes: 1 1,9%
  • FørsteMAIdemonstrantene

• Maihjertene

Votes: 9 16,7%
  • Maibarna

Votes: 8 14,8%
  • Maigull

Votes: 7 13,0%
  • Maiglede

• Majsbajs

• Maispirene

Votes: 18 33,3%
  • Maitheforcebewithus

Votes: 7 13,0%
  • Maifrø

• Maisprettene

• Antall som har svart
    54
  • Avstemningen er avsluttet .
Minimais er min favoritt! Maiblomstene er en god andreplass :joyful:
Jeg likte også Maispirene men siden April går for det samme syns jeg det ble litt kjedelig :chicken:

Minimais er min favoritt! Maiblomstene er en god andreplass :joyful:
Jeg likte også Maispirene men siden April går for det samme syns jeg det ble litt kjedelig :chicken:
Enig, kjedelig å ha det samme som april. Også synes jeg det er kjedelig med navn som har blitt brukt masse. Derfor stemmer jeg på MAJSBAJS! Liker minimais også!

Men vil folk tenke «maitermin» når de hører minimais? :shy: Hadde egentlig håpet vi skulle ende på noe som begynte på mai.:joyful:
Ja det er jo mai i ordet. Tror det hadde funka fint. Litt gøy å ha noe som er litt annerledes og orginalt enn likt som alle før oss. :biggrin Jeg blir mer og mer engasjert merker jeg.

Noen som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig? Det må vi også ha før vi får gruppa opp og gå.

Ja det er jo mai i ordet. Tror det hadde funka fint. Litt gøy å ha noe som er litt annerledes og orginalt enn likt som alle før oss. :biggrin Jeg blir mer og mer engasjert merker jeg.
Jeg tror nok det er veldig preferanse også at jeg synes det er litt greit at mai er første ordet. Også er jeg glad i søte navn til babygreier. :love017 Synes det er så koselig. Men det er et kult ordspill da! :happy: Veldig oppfinnsom gjeng her inne, for det har kommet mange gode forslag! :joyful:

Noen som vet om det går ann å finne en oversikt over hva de tidligere mai årene het? :joyful: syns det har vært litt interessant å se.
Jeg tror nok det er veldig preferanse også at jeg synes det er litt greit at mai er første ordet. Også er jeg glad i søte navn til babygreier. :love017 Synes det er så koselig. Men det er et kult ordspill da! :happy: Veldig oppfinnsom gjeng her inne, for det har kommet mange gode forslag! :joyful:
Jeg liker også søte navn som maiblomstene, maitoget ol. Jeg syns derimot Minimais var veldig søtt også :laughing002:Heartpink

Noen som vet om det går ann å finne en oversikt over hva de tidligere mai årene het? :joyful: syns det har vært litt interessant å se.
Da tror jeg du må finne de manuelt. :happy: Hadde vært moro å sett de ja.:joyful: Er altfor nysgjerrig, haha!

- Maiskolbene 2023
- Mailykke 2022
- MayDay 2021
- Maiblomstene 2020
- It’s gonna be May 2019
- Mailykke 2018
- Maiblomstene 2017
- Maiblomstene 2016
- Maibarna (2015)
- Mailykke <3 (2014)
- MAI 2013

Så det var visst et maisordspill i fjor også, men ingen spirer, hjerter eller gull faktisk. Aldri vært tog eller sløyfer heller. Det var nesten litt rart. :laughing002

- Maiskolbene 2023
- Mailykke 2022
- MayDay 2021
- Maiblomstene 2020
- It’s gonna be May 2019
- Mailykke 2018
- Maiblomstene 2017
- Maiblomstene 2016
- Maibarna (2015)
- Mailykke <3 (2014)
- MAI 2013

Så det var visst et maisordspill i fjor også, men ingen spirer, hjerter eller gull faktisk! :Heartred
Du var litt raskere enn meg :hilarious: :laughing002

Back
Topp