Aldri vært i militæret så kan ikke relatere skal finne meg en is nåStemmer intenst for Maitheforcebewithus eller Minimais
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri vært i militæret så kan ikke relatere skal finne meg en is nåStemmer intenst for Maitheforcebewithus eller Minimais
Star wars referanse. Ikke militærAldri vært i militæret så kan ikke relatere skal finne meg en is nå
Aha! Aldri sett på detStar wars referanse. Ikke militær
Ikke jeg hellerAha! Aldri sett på det
Enig, kjedelig å ha det samme som april. Også synes jeg det er kjedelig med navn som har blitt brukt masse. Derfor stemmer jeg på MAJSBAJS! Liker minimais også!Minimais er min favoritt! Maiblomstene er en god andreplass
Jeg likte også Maispirene men siden April går for det samme syns jeg det ble litt kjedelig
Endret mitt svar Tok vekk stemmen min på maispirene, selv om jeg synes det var fint, så er jeg enig at det er litt kjedelig hvis april har det sammeMinimais er min favoritt! Maiblomstene er en god andreplass
Jeg likte også Maispirene men siden April går for det samme syns jeg det ble litt kjedelig
@AlleGodeTingErFem ikke jeg heller- og det var mitt forslagIkke jeg heller
Ja det er jo mai i ordet. Tror det hadde funka fint. Litt gøy å ha noe som er litt annerledes og orginalt enn likt som alle før oss. Jeg blir mer og mer engasjert merker jeg.Men vil folk tenke «maitermin» når de hører minimais? Hadde egentlig håpet vi skulle ende på noe som begynte på mai.
Jeg tror nok det er veldig preferanse også at jeg synes det er litt greit at mai er første ordet. Også er jeg glad i søte navn til babygreier. Synes det er så koselig. Men det er et kult ordspill da! Veldig oppfinnsom gjeng her inne, for det har kommet mange gode forslag!Ja det er jo mai i ordet. Tror det hadde funka fint. Litt gøy å ha noe som er litt annerledes og orginalt enn likt som alle før oss. Jeg blir mer og mer engasjert merker jeg.
Jeg liker også søte navn som maiblomstene, maitoget ol. Jeg syns derimot Minimais var veldig søtt ogsåJeg tror nok det er veldig preferanse også at jeg synes det er litt greit at mai er første ordet. Også er jeg glad i søte navn til babygreier. Synes det er så koselig. Men det er et kult ordspill da! Veldig oppfinnsom gjeng her inne, for det har kommet mange gode forslag!
Da tror jeg du må finne de manuelt. Hadde vært moro å sett de ja. Er altfor nysgjerrig, haha!Noen som vet om det går ann å finne en oversikt over hva de tidligere mai årene het? syns det har vært litt interessant å se.
Du var litt raskere enn meg- Maiskolbene 2023
- Mailykke 2022
- MayDay 2021
- Maiblomstene 2020
- It’s gonna be May 2019
- Mailykke 2018
- Maiblomstene 2017
- Maiblomstene 2016
- Maibarna (2015)
- Mailykke <3 (2014)
- MAI 2013
Så det var visst et maisordspill i fjor også, men ingen spirer, hjerter eller gull faktisk!