Skjønner den!Ja vi må ha med 2024 seff! Bare gadd ikke skrive 2024 bak hvert navn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner den!Ja vi må ha med 2024 seff! Bare gadd ikke skrive 2024 bak hvert navn
Jeg hadde ikke fått med meg at dere har jobbet som helter og fikset 5000 innlegg, hahaha! Skjønner godt at dere vil ha navn klart og skjult forum nåHvorfor kan vi ikke vente litt på de som enda ikke vet? I allefall til det er f.eks 4+0 med termin 31.mai?
Hmm, nei det skjer ikke her. Prøve å legge ned forumet og åpne på nytt?Hei
Prøvde å stemme , men når jeg trykker så kommer jeg inn på forume « testene våre» skjer det hos flere, eller bare meg?
11. September klokka 20Når er avstemningen over?
Funket nå Så flott med en slik gruppe, har ikke vært med før.Hmm, nei det skjer ikke her. Prøve å legge ned forumet og åpne på nytt?
Har blitt veldig glad i mai-gruppa vår selvFunket nå Så flott med en slik gruppe, har ikke vært med før.
Sjæl ass! Maispirene er veldig søtt- men jeg synes mange av de andre er så mye morsommere!!Gleder meg sånn til å se hvilket navn vi får!
Haha, smaken er som baken vettu Blir spennende hvert fall!Sjæl ass! Maispirene er veldig søtt- men jeg synes mange av de andre er så mye morsommere!!
Det gjør ikke noe synes jeg. Er alltid noen med likt navn. Veldig mange xxx-gull og xxx-lykke her inne.Ser ut som det blir aprilspirene i april-gruppa, den leder ganske overlegent der
syns dere skal ha den jegMajsbajs
Håper ikke det blir det!
Jeg stemte på den, men ser ikke ut som folk er enige i den.syns dere skal ha den jeg
Haha, æsj neiJeg stemte på den, men ser ikke ut som folk er enige i den.
Stemmer intenst for Maitheforcebewithus eller MinimaisSyns «spirene» er oppbrukt i 2012 Stemmer for MaiFrø