Hehe... Begynner faktisk å bli endel år siden det og. Tok en stund, men litt uti 30-åra begynte jeg å innse at det egentlig ikke er verdt det.Når var sist alkoholrelaterte? [emoji57]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... Begynner faktisk å bli endel år siden det og. Tok en stund, men litt uti 30-åra begynte jeg å innse at det egentlig ikke er verdt det.Når var sist alkoholrelaterte? [emoji57]
30-40 forskjellige øltyper på 4 timer var visst ikke noe triks [emoji14] haha (var på ølsmaking )
Var tidlig i seng da
Nesten 2 mnd siden nå og det pga spenningshodepine som var så ille at alt jeg gjorde, gjorde vondt og alt som kom i magen kom rett opp
Aldri drukket meg så full at jeg har spydd spydde når jeg var barn husker jeg , sikkert omgangssyken... også nå før jul var det en kveld med spying, omgangssyke da å. Heldigvis bare meg så mannen ordnet med unger og alt sååå egentlig var det litt deilig for jeg fikk bare ligge å slappe av og bli frisk
Høres igrunnen ut som en migrenetypeEt par dager siden. Den normale oppkasten som jeg ikke vet hva kommer av Verken syk, gravid eller lignende. Bare kvalm til jeg kaster opp, og så er jeg fin igjen...
Ikke ille det. Bare en gang [emoji14] Begge mine svangerskap har jeg spydd 24/7 frem til fødselSpydde bare én gang dette svangerskapet, om man ikke teller fødselen da. 5 ganger med storesøster. Satser på 0 når vi evt skal ha en tredje, er så fælt å spy!
Glad jeg ikke er deg [emoji85]Ikke ille det. Bare en gang [emoji14] Begge mine svangerskap har jeg spydd 24/7 frem til fødsel
Ikke ille det. Bare en gang [emoji14] Begge mine svangerskap har jeg spydd 24/7 frem til fødsel
Haha ja. Akkurat det der var illeGlad jeg ikke er deg [emoji85]