Når kastet du opp sist?

30-40 forskjellige øltyper på 4 timer var visst ikke noe triks [emoji14] haha (var på ølsmaking :) )
Var tidlig i seng da :D

Var en gang på juleølsmaking, hvor arrangøren var så lur å gi oss en hel øl for hver vi skulle smake på og gi karakter til. Alle likte nr 7 veeldig godt [emoji23]

Nesten 2 mnd siden nå og det pga spenningshodepine som var så ille at alt jeg gjorde, gjorde vondt og alt som kom i magen kom rett opp

Ehh.. Husker ikke.. Evighet siden. Minst et år siden [emoji28]
Må ha vært pga sykdom i alle fall, men husker ikke når.

Nesten 2 mnd siden nå og det pga spenningshodepine som var så ille at alt jeg gjorde, gjorde vondt og alt som kom i magen kom rett opp

Hørtes veldig ukult ut!

Husker ikke. Kastet vel ikke opp siste svangerskapet tror jeg. Så en omgangssyke. Siste jeg husker er den i påsken for seks år siden når mellomste var baby. Meget mulig det var siste gang.

Aldri drukket meg så full at jeg har spydd :-p spydde når jeg var barn husker jeg , sikkert omgangssyken... også nå før jul var det en kveld med spying, omgangssyke da å. Heldigvis bare meg så mannen ordnet med unger og alt sååå egentlig var det litt deilig for jeg fikk bare ligge å slappe av og bli frisk :-p

Aldri drukket meg så full at jeg har spydd :p spydde når jeg var barn husker jeg , sikkert omgangssyken... også nå før jul var det en kveld med spying, omgangssyke da å. Heldigvis bare meg så mannen ordnet med unger og alt sååå egentlig var det litt deilig for jeg fikk bare ligge å slappe av og bli frisk :p

Helt grusomt når man må ta seg av unger og er syk!
Sist vi alle hadde omgangssyke fikk heldigvis vesla det først, og hun var ferdig med å spy innen jeg begynte. Så da lå hun bare på sofaen og var slapp og så på film, mens jeg spydde, og mannen var litt bedre og kunne stelle litt for oss. Så ble han dårlig litt etter meg. Det var en fæææl sort...

Jeg kastet opp sist for snart 7 uker siden, da kom endelig lillegull ut. :) da hadde jeg kastet opp hver dag i 34 uker.
Jeg er rimelig fornøyd med en oppkastfri tilværelse :)

Feilpost

Et par dager siden. Den normale oppkasten som jeg ikke vet hva kommer av ;) Verken syk, gravid eller lignende. Bare kvalm til jeg kaster opp, og så er jeg fin igjen...
Høres igrunnen ut som en migrenetype

Jeg kastet opp sist for 1 uke siden, grunnet høyt trykk i hodet.

Spydde bare én gang dette svangerskapet, om man ikke teller fødselen da. 5 ganger med storesøster. Satser på 0 når vi evt skal ha en tredje, er så fælt å spy!
Ikke ille det. Bare en gang [emoji14] Begge mine svangerskap har jeg spydd 24/7 frem til fødsel :o

Husker ikke så det er en god del år siden sist. Var nok omganssyka.

Ikke ille det. Bare en gang [emoji14] Begge mine svangerskap har jeg spydd 24/7 frem til fødsel :o

Er sååå glad jeg har sluppet sånt! Har vært mer kvalm, har bare vanskelig for å spy, men i siste svangerskap holdt jeg det stort sett fint i sjakk ved å spise :p rart jeg legger på meg daaa...

Back
Topp