Når kastet du opp sist?

Ah nettop. Takk for informasjon . Kanskje hu skulle nevnt det for legen da. Hun går jo ikke ned i vekt , har bare alltid vært undervektig , men sånn er jeg å liksom . Noen er jo bare sånn. Men kanskje hun evt kunne fått noen andre råd

Synes det er rart hun ikke har blitt henvist dit, ser ut som mange har sviktet din venninne.
Jeg har også alltid vært undervektig, tenker desto viktigere å beholde den vekten man har og ikke miste ytterligere. Godt hun ikke går nedover i det minste!
Jeg gikk ned fra 54 til 48 kilo fra september til oktober å det var vist ikke bra, for kroppen blir enda sykere når den må jobbe for å holde vekten oppe..
 
Kastet opp ett par ganger da jeg var gravid, for ca ett år siden. Hater oppkast, så prøver å unngå det
 
Spyr av og til hvis jeg glemmer meg og drikker noe til mat. Da krangler magen og sender alt i retur :meh:
Ingen leger skjønner hvorfor magen min plutselig har begynt med det. Den har ikke sendt noen skriftlig søknad om å få lov til å sende alt i retur :shifty::arghh:
Men sist jeg spydde var det liiiiitt for mye alkohol inn og rommet gikk så fort rundt at magen vrengte seg.:smiley-ashamed005
 
I desember, gravid med hyperemesis så kastet opp sist samme dag som eg fødte
 
For tre uker siden. Sykdom, har nå hatt omgangsyken 3 ganger i år[emoji29]
 
Omgangssyken , men husker ikke helt når... yngste var over 2 år for jeg ammet ikke på natten lengre. så ca et år siden.
 
Inntil 15 ganger i døgnet i 9 mnd frem til fødselen i juli, selv med 3 typer kvalmestillende innabords. Tror ikke det har vært noe etter det.
 
Istad.... gravid. Spyr hver dag
 
Starten av graviditeten, ca 4mnd tilbake :O
 
Brakk meg sist i dag, men nå klarer jeg å kontrollere oppkastet litt mer etter å ha vært kvalm siden november :p har hyperemesis, så kastet opp en del siste månedene kan man si!
 
Kombinasjonen Captain Morgan og altfor lite mat i august i fjor :confused: Skikkelig flaut :sorry: Jeg har heldigvis ikke kastet opp i svangerskapet
 
I februar pga svangerskapskvalme. Heldigvis har kvalmen avtatt og matlysten kommet tilbake de siste månedene:happy:
 
Back
Topp