Når en forfatterspire skriver dagbok

Sniker innom for en liten oppdatering.
Trudde jeg skulle fortsette å være like aktiv her inne som gravid... men jeg har rett og slett så mye å fokusere på plutselig.
:woot:
Egen business, jobber i sosiale medier... og synes det er utrolig herlig.
Alt i håp om at det skal bli min nye hovedjobb, slik at jeg kan være mest mulig med bittelille i magen.

Formen begynner gradvis å komme seg. Heldigvis... lå rett ut i bilen hjem fra jobb i går, mannen og jeg kjørte sammen.
Fordi jeg var så kvalm. :wtf: Men jeg er ikke like kvalm og uopplagt som jeg var.

Nyter å være gravid og har fått en liten kul på magen allerede, som jeg elsker.
Og jeg er 12 uker i morgen!
:love7:Heartbigred

Dere... jeg synes det er så vanskelig å sjonglere mellom dagbøker og IKM-grupper.
Kan ikke dere bare slenge inn en liten kommentar her med oppdatering om dere selv.
Så jeg får vite hvordan det går med dere som jeg har fulgt en stund.
:Heartbigred
Så Hærlig! Håper på å få litt flere oppdateringer etter TUL :shy:
Hær har jeg startet ny jobb så fortsatt pause i prøvingen, men vi starter nok prøvingen igjen utpå høsten tror jeg:angelic: om vi ikke ombestemmer oss på om vi skal ha flere:shy:

Gratulerer så masse med å ha kommet til den magiske grensa❤️❤️ som tiden flyr ❤️

selv er jeg halvveis på lørdag, helt sprøtt!
Ordinær ultralyd viste at siste og 4.baby blir en liten lillesøster :love7:love7 nå prøver jeg bare å nyte resten av svangerskapet så godt jeg kan, siden dette er siste gangen ❤️ Magen har kommet for fult ❤️
Tusen, tusen takk! :Heartbigred

Så flott du er! :love7
Er nesten like stor som deg, jeg... magen har kommet så enormt fort denne gangen!
:wideyed:

Så koselig med ei lita jente! :love7
Veldig hyggelig å høre at det er bra med dere. :Heartred

Så Hærlig! Håper på å få litt flere oppdateringer etter TUL :shy:
Hær har jeg startet ny jobb så fortsatt pause i prøvingen, men vi starter nok prøvingen igjen utpå høsten tror jeg:angelic: om vi ikke ombestemmer oss på om vi skal ha flere:shy:
Kommer nok med oppdatering, ja... merker det skal bli godt å se at alt er bra, for det må det jo være.
Er liksom så vanskelig nå i starten å vite.
Synes jeg har kjent noen små knepp der inne i det siste... men herlighet, da.
Har lest enkelte steder at det kan være mulig, men jeg tar det med en klype salt enn så lenge.
:rolleyes:

Så spennende med ny jobb!
Trives du? :woot: Hva gjør du?

Tusen, tusen takk! :Heartbigred

Så flott du er! :love7
Er nesten like stor som deg, jeg... magen har kommet så enormt fort denne gangen!

Så koselig med ei lita jente! :love7
Veldig hyggelig å høre at det er bra med dere. :Heartred
Tusen takk❤️❤️
Ja magen kom fort denne gangen hos meg også, men det er jo bare koselig da ❤️ hvor mange hr du fra før igjen? :)

Tusen takk❤️❤️
Ja magen kom fort denne gangen hos meg også, men det er jo bare koselig da ❤️ hvor mange hr du fra før igjen? :)
3 egne fra tidligere forhold.
Yngste der er 11. Så det føles jo litt som første gang all over again.
:love7

Jeg tok dette bildet i dag:
upload_2022-4-9_13-48-21.png

Kommer nok med oppdatering, ja... merker det skal bli godt å se at alt er bra, for det må det jo være.
Er liksom så vanskelig nå i starten å vite.
Synes jeg har kjent noen små knepp der inne i det siste... men herlighet, da.
Har lest enkelte steder at det kan være mulig, men jeg tar det med en klype salt enn så lenge.
:rolleyes:

Så spennende med ny jobb!
Trives du? :woot: Hva gjør du?
Jeg er helt sikker på at jeg kjente de første bevegelsene når jeg var 13 uker på vei med forrige, så fullt mulig vil jeg si;)

ja!! Stortrives foreløpig :shy: har jobbet i 15 år i Coop, men nå startet jeg hos en elektrogrossist som butikkselger, og får muligheten til å bygge om butikk og gjøre det jeg liker best:shy::shy: tenkte om jeg skal gjøre noe annet enn vanlig dagligvare, måtte jeg ta spranget å søke. Og jeg fikk jobbeno_O så nå jobber jeg med 5 andre menn, og er alene dame på huset:hilarious::hilarious:

Jeg er helt sikker på at jeg kjente de første bevegelsene når jeg var 13 uker på vei med forrige, så fullt mulig vil jeg si;)

ja!! Stortrives foreløpig :shy: har jobbet i 15 år i Coop, men nå startet jeg hos en elektrogrossist som butikkselger, og får muligheten til å bygge om butikk og gjøre det jeg liker best:shy::shy: tenkte om jeg skal gjøre noe annet enn vanlig dagligvare, måtte jeg ta spranget å søke. Og jeg fikk jobbeno_O så nå jobber jeg med 5 andre menn, og er alene dame på huset:hilarious::hilarious:

Oh... ja, da kan det jo faktisk hende.

Har selv vært i mannsdominerte yrker, og det kommer så an på mannfolka man jobber med om det er hyggelig eller ikke.
Er de ålreite folk, kan det være lettere enn å bare jobbe med damer. Som kan være falske som fy.

Hørtes kjempespennende ut! Og etter 15 år vil jeg si det er sunt med forandring. Så happy for deg! :flower

Sniker innom for en liten oppdatering.
Trudde jeg skulle fortsette å være like aktiv her inne som gravid... men jeg har rett og slett så mye å fokusere på plutselig.
:woot:
Egen business, jobber i sosiale medier... og synes det er utrolig herlig.
Alt i håp om at det skal bli min nye hovedjobb, slik at jeg kan være mest mulig med bittelille i magen.

Formen begynner gradvis å komme seg. Heldigvis... lå rett ut i bilen hjem fra jobb i går, mannen og jeg kjørte sammen.
Fordi jeg var så kvalm. :wtf: Men jeg er ikke like kvalm og uopplagt som jeg var.

Nyter å være gravid og har fått en liten kul på magen allerede, som jeg elsker.
Og jeg er 12 uker i morgen!
:love7:Heartbigred

Dere... jeg synes det er så vanskelig å sjonglere mellom dagbøker og IKM-grupper.
Kan ikke dere bare slenge inn en liten kommentar her med oppdatering om dere selv.
Så jeg får vite hvordan det går med dere som jeg har fulgt en stund.
:Heartbigred
31F58904-E2E5-48CE-82E6-1A62E68010B9.jpeg
Her er alt bra, og lillebror kommer med PKS mest sannsynlig i slutten av juli (termin 9.aug) ❤️

Vis vedlegget 380259 Her er alt bra, og lillebror kommer med PKS mest sannsynlig i slutten av juli (termin 9.aug) ❤️
Åååh... se på deg, da! :love7 Så fin du er!
Hjelpes. Synes ikke det er lenge siden vi dreiv og testet etter EL og det som var sammen, jeg.
Og nå er det bare noen få måneder til du får babyen din!:Heartbigred

Åååh... se på deg, da! :love7 Så fin du er!
Hjelpes. Synes ikke det er lenge siden vi dreiv og testet etter EL og det som var sammen, jeg.
Og nå er det bare noen få måneder til du får babyen din!:Heartbigred
Hehe, nei jeg vet - tiden har flydd av gårde :p Ja plutselig er han her! Du er ikke veldig langt etter i løypa du heller da :joyful:❤️

Hehe, nei jeg vet - tiden har flydd av gårde :p Ja plutselig er han her! Du er ikke veldig langt etter i løypa du heller da :joyful:❤️
Nei... og det er ganske så utrolig å tenke på.
Om ikke altfor lenge har vi skapt et helt menneske!
:wideyed::woot::Heartred

3 egne fra tidligere forhold.
Yngste der er 11. Så det føles jo litt som første gang all over again.

Jeg tok dette bildet i dag:
Vis vedlegget 380154
Se den lille kulen da❤️❤️
Vi har like mange vi da, har også 3 fra før. Eldste er 12 år, og de to andre 5 og 6 år. Men solgte jo og ga bort ALT etter sistemann, så begynner på nytt igjen vi også, iallefall ifht klær og utstyr :p

Se den lille kulen da❤️❤️
Vi har like mange vi da, har også 3 fra før. Eldste er 12 år, og de to andre 5 og 6 år. Men solgte jo og ga bort ALT etter sistemann, så begynner på nytt igjen vi også, iallefall ifht klær og utstyr :p
Samme her.
:smiley-ashamed004
Så det er bare å begynne shoppingen, så ikke alt må skaffes helt mot termin.
:smiley-angelic006:Heartred

Samme her.
:smiley-ashamed004
Så det er bare å begynne shoppingen, så ikke alt må skaffes helt mot termin.
:smiley-angelic006:Heartred
Ja, greit å fordele kostnadene litt ❤️ Har bare kjøpt litt klær og vogn, så må vel få ræva i gir snart :p

Herregud, for en dag... 13+2.

Har hatt vondt i ryggen siden jeg stod opp i dag, og tenkte først det var helt normalt.
Så kom blødningene.
Og panikken.
Klarte ikke slutte å gråte.

Jeg ringte hit og dit, og fikk beskjed om å komme på legevakten for å bli henvist til Ahus.
Heldig meg.
:sad015
Tenk om jeg måtte gått og lurt i flere dager...
Jeg fikk komme inn med en gang, og alt så bra ut med lille skatt.
:love017
Jeg trenger vel ikke si at jeg ble lettet... jeg bare gråt og gråt.
Det var vist morkaken som sørget for blødningene, fordi den lå foran.
Dette er mitt 4. svangerskap og jeg har aldri opplevd maken, så jeg hadde ingen knagger å henge dette på.

Legger ved dagens bilde av lille skatt, som nå er 6.8 cm fra rumpe til hode.
278690536_358746332853969_1254663707057296930_n.jpg

Og SÅ kan jeg skrive om drømmen min i natt.
Skjønner ikke hva det er med meg og å drømme om bjørner... men nattens drøm var litt heavy.
Jeg var i skogen med tanten min, og vi satt og skravlet da vi så en bjørn litt foran oss.
Jeg bare "Nei'a, ikke nå igjen..."
Også begynte vi å trekke oss bakover.

Det så ut til at bjørnen skulle til å komme mot oss, men den satte i et sprang og samlet seg sammen med en gjeng andre bjørner istedenfor. Og de drev og brukte en barndoms-klasse-venninne av meg som kasteball!

Så jeg trakk meg tilbake og opp i en mast for å ringe etter hjelp.
Da kom det en bjørn for å ta meg... men jeg kappet noen ledninger som den fikk i hodet, og da var det ingen andre som turte å prøve seg.

Så kom det en gjeng med bevæpnede folk som skulle ta seg av bjørnene.
Og jeg bare: IKKE DREP DEM, DE HAR LIKE MYE RETT PÅ NATUREN SOM DEG OG MEG!

Dem ble omplassert eller noe, men ikke drept.
Og hun klassevenninnen min var det ingen som skjønte hva dem hadde gjort med, men hun klarte seg ikke.

Er det mulig?

Jeg drømmer mye rart alltid, men det har tatt litt av i det siste.
Bare så synd at jeg nesten aldri husker å skrive dem ned.
:wacky:

Våknet til at jeg fylte nattbindet i dag, med blod... Igjen grep panikken meg. Jeg gikk på do og ut kom en koagel på størrelse med en plomme.
Jeg innrømmer at jeg tok den opp i vill panikk, redd for at det var babyen min som kom ut. Regnet ikke med at det var det.
Tok noen telefoner igjen... Lege skulle ringe meg tilbake.
Skylte klumpen ned i do.

Ble grepet av panikk på nytt.
Tenk om det var babyen min inni den klumpen!?
Jeg vet jo ikke hvordan sånt ser ut.

FY fader... For noen fæle dager dette har vært.
Vil ikke nevne alt som foregikk inne i hodet mitt.
Men ble på nytt tatt vel imot på Ahus. En fantastisk sykepleier som tok blodprøve av meg, målte blodtrykk og svarte på alle mulige spørsmål.

Samme lege som i går ga oss ultralyd.
Det viser seg fortsatt at det er morkaken som blør, den ligger rett ved/ på kanten av utgangen... Men takk og pris: ikke i veien for den!

Jeg måtte igjen belage meg på flere blødninger og klumper. Klumper hadde jeg ikke vært borti før, ihvertfall ikke så stor som den i morges.
Fytterakkern!
Men nå har jeg sett det og, og er enda mer forberedt på at det kommer til å skje igjen, siden han så blod på ultralyden som bare venter på å få komme ut.

Vi fikk se en mye mer aktiv liten krabat i dag.
Hoppa og styra rundt og lot oss få se han/ henne i sin perfekte, lille helhet.
:Heartbigred:love7
Endelig kan jeg senke skuldrene igjen.

IMG_20220417_140033_323.jpg

Våknet til at jeg fylte nattbindet i dag, med blod... Igjen grep panikken meg. Jeg gikk på do og ut kom en koagel på størrelse med en plomme.
Jeg innrømmer at jeg tok den opp i vill panikk, redd for at det var babyen min som kom ut. Regnet ikke med at det var det.
Tok noen telefoner igjen... Lege skulle ringe meg tilbake.
Skylte klumpen ned i do.

Ble grepet av panikk på nytt.
Tenk om det var babyen min inni den klumpen!?
Jeg vet jo ikke hvordan sånt ser ut.

FY fader... For noen fæle dager dette har vært.
Vil ikke nevne alt som foregikk inne i hodet mitt.
Men ble på nytt tatt vel imot på Ahus. En fantastisk sykepleier som tok blodprøve av meg, målte blodtrykk og svarte på alle mulige spørsmål.

Samme lege som i går ga oss ultralyd.
Det viser seg fortsatt at det er morkaken som blør, den ligger rett ved/ på kanten av utgangen... Men takk og pris: ikke i veien for den!

Jeg måtte igjen belage meg på flere blødninger og klumper. Klumper hadde jeg ikke vært borti før, ihvertfall ikke så stor som den i morges.
Fytterakkern!
Men nå har jeg sett det og, og er enda mer forberedt på at det kommer til å skje igjen, siden han så blod på ultralyden som bare venter på å få komme ut.

Vi fikk se en mye mer aktiv liten krabat i dag.
Hoppa og styra rundt og lot oss få se han/ henne i sin perfekte, lille helhet.
:Heartbigred:love7
Endelig kan jeg senke skuldrene igjen.

Vis vedlegget 380432

Herlighet hva du må gå igjennom altså :sorry::Heartred må være helt forferdelig å oppleve en slik redsel og usikkerhet. Så glad for å lese at alt er ok med dere :Heartred

Herlighet hva du må gå igjennom altså :sorry::Heartred må være helt forferdelig å oppleve en slik redsel og usikkerhet. Så glad for å lese at alt er ok med dere :Heartred
Takk, vakreste Morell:Heartred
Ja, det har vært grusomt.
Men nå lever jeg godt på synes av lille hopp og sprett altså. Neste ultralyd er på onsdag. Det er den som har vært avtalt en stund, TUL og NIPT.

Følger med litt i kulissene på deg, vennen.
Gratulerer så mye! :Heartbigred:love7

Takk, vakreste Morell:Heartred
Ja, det har vært grusomt.
Men nå lever jeg godt på synes av lille hopp og sprett altså. Neste ultralyd er på onsdag. Det er den som har vært avtalt en stund, TUL og NIPT.

Følger med litt i kulissene på deg, vennen.
Gratulerer så mye! :Heartbigred:love7

Masse lykke til på ny TUL og NIPT:rolleyes: og tusen takk:Heartred

Back
Topp