Når drar dere på første Legetime?

Skal til legen 8 juli, er da ca 7+1. Bestilte time så tidlig pga lavt stoffskifte og spørsmål rundt det. Blir spennende og se om eg må komme tilbake for en første konsultasjon eller om det blir tatt i samme slengen. Håper det blir den dagen, er så spent! Har prøvd i over 3 år, står på venteliste til ivf.- noe som forhåpentligvis bare kan avlyses :-) Så det hele er litt uvirkelig enda...
Når har dere time til jordmor?

Jeg ville gjort det nå. Jeg ringte i uke 4 og fikk ikke kontroll før i uke 9 pga ferie og sånn :) men det varierer sikkert fra kommune til kommune, men her var det veldig fullt fremover pga ferie! :)

Ringte nå, og de sa det var bra jeg ringte nå pga mye venting. Blir vel ikke kontroll før jeg er i uke 9-10 :) Lønner seg å høre litt her hva dere gjør, og ikke følge alt man leser på nettet.. :)

Har allerede vært hos legen tre ganger i dette svangerskapet. først pga at jeg måtte ha resept til blodfortynennde og henvisning til sykehus pga av risikosvangrskap. så har jeg vært pga av blødning. skal på første ordentlige legebesøk når jeg er 7+3

Back
Topp