Når deler dere graviditeten?

Svigers får vite i morgen fordi vi skal være med dem i en ukes tid og jeg er i dårlig form så blir bare dumt å drive med bortforklaringer :hungover:

Andre får vite litt etter litt dersom behover melder seg. Resten til etter uke 12. Mine foreldre antakelig etter uke 12 da vi kan fortelle med UL-bilde ettersom de ikke bor i nærheten

Skal prøve å vente litt nå, fordi vi har fortalt tre ganger i år med optimisme, så ja. Skal PRØVE å holde igjen, men syns det er vanskelig!

Skal prøve å vente litt nå, fordi vi har fortalt tre ganger i år med optimisme, så ja. Skal PRØVE å holde igjen, men syns det er vanskelig!
Jeg hadde så lyst til å fortelle med de to vi mista (og gjorde det), men nå vil jeg helst bare holde det for oss selv. Kun tre venninner som vet noe foreløpig.

Jeg hadde så lyst til å fortelle med de to vi mista (og gjorde det), men nå vil jeg helst bare holde det for oss selv. Kun tre venninner som vet noe foreløpig.
Jeg tror, denne gangen, at det heller blir sånn at jeg forteller foreldrene våre hvis det ikke går. Litt bakvendt men. Syns det er så kjipt å "skuffe", spesielt hans.
Ender sikkert med å sprekke om tre dager uansett til min mamma og venninner :p.

Delt med en venninne som er gravid , hun mistet første og jeg mistet første pp .

Før MA nå sist fortalte samboern det til foreldra sine , var da 6 uker . Så veldig lei meg når vi mistet . Han sa neste gang sier vi ingenting . Svigerinna mi vet vi prøver så hun spør jo titt og ofte , så kommer til å fortelle det . Får se ann formen min osv . Men kommer ikke til å buse ut før etter uke 12 hvertfall.

Delt med en venninne som er gravid , hun mistet første og jeg mistet første pp .

Før MA nå sist fortalte samboern det til foreldra sine , var da 6 uker . Så veldig lei meg når vi mistet . Han sa neste gang sier vi ingenting . Svigerinna mi vet vi prøver så hun spør jo titt og ofte , så kommer til å fortelle det . Får se ann formen min osv . Men kommer ikke til å buse ut før etter uke 12 hvertfall.
❤️❤️

Litt usikker på når vi vil fortelle det. Har fortalt det til en venninne. Vil gjerne gjøre noe spesielt for besteforeldrene når vi ska fortelle det til dem da, så tror kanskje vi blir å vente til august :)

Kun mannen som vet. Kanskje vi sier noe etter tul, men får se. Kanskje vi sier det til kommende besteforeldre før søsken. Noen må vel få vite det snart, da vi mangler soverom og må muligens bygge på :laughing001

Litt usikker på når vi vil fortelle det. Har fortalt det til en venninne. Vil gjerne gjøre noe spesielt for besteforeldrene når vi ska fortelle det til dem da, så tror kanskje vi blir å vente til august :)
Vi kjøpte skrapekort på eBay med den første vi mista. Det ble tatt veldig godt i mot! Kan bare ikle gjenbruke den nå selv føler jeg. Nr 2 vi mista mista vi før vi hadde fortalt det.

Å spennende ide! Har du link?

Mener jeg skrev ønsket tekst i message to seller eller noe sånt

Mener jeg skrev ønsket tekst i message to seller eller noe sånt
Takk!

Er 3+4 idag, så langt så vet samboer, en søster, en venninne og min mor det, lurer på å si det videre til andre venner etter tul i uke 6, syns det var veldig godt at folk visste om det når jeg mista sist! Så jeg ødlegge ingenting, det blir lettere for meg om det ikke går bra :Heartred

Jeg kommer ikke til å si noe til noen før etter evt fosterdiagnostikk.
Har stor risiko for alt…
Jeg kjenner noen med downs, og jeg syns det er veldig vondt å si at jeg ikke har kapasitet til å ta meg av et barn med slike behov. Derfor vil jeg at et slikt valg ikke skal ha mulighet å bli fordømt av andre. Da er det best å vente.

Har delt den nå til svigers med en snap og gravid test . Vi mistet sist så de har ventet . Samme med et par venninner og broren min og svigerinna vet det . Føler at nå er de mer klar over hva som kan skje , så får det briste eller bære . :Heartred

Jeg kommer ikke til å si noe til noen før etter evt fosterdiagnostikk.
Har stor risiko for alt…
Jeg kjenner noen med downs, og jeg syns det er veldig vondt å si at jeg ikke har kapasitet til å ta meg av et barn med slike behov. Derfor vil jeg at et slikt valg ikke skal ha mulighet å bli fordømt av andre. Da er det best å vente.
Her smeller nok bomben snart, for det blir åpenbart når jeg går rundt som en lysegrønn zombie og spyr ved enhver anledning. Ville bare si at jeg deler tanken om ikke å mestre et løvebarn til (vi har fire barn, hvorav tre er løvebarn). Og synes det er trist at noen får seg til å kommentere negativt om fullt lovlige valg, når de ikke aner totalsituasjonen til den som står med skoene på. ❤️

Vi kommer ikke til å dele det med noen før tidligst etter 12 uker som sist. En del venter vi med til etter OUL.

Delt med de aller fleste allerede :angelic: først og fremst fordi vi er overlykkelige, men jeg har også en jobb der det ikke er mulig å holde deg skjult. Så de nærmeste på jobb vet det. Min familie fikk vite det på facetime da alle var samlet, så slapp jeg å ta en ringerunde. Nåer det svigers igjen, de får vite deg i helgen når de skal ha storesøster på overnatting. Skal levere henne i en genser det står «jeg skal bli storesøster», blir så moro! Spennende å se hvor lang tid det tar:hilarious:

Back
Topp