Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen grunn til at dere venter med foreldre? Tror dere de blir stressa grunnet alderen deres? (Hvis du vil svare, da.)Har fortalt noen nærme venner og få i familien. Ekskludert moren min Samboeren min har fortalt det til flere enn meg, men han har heller ikke fortalt foreldrene sine
Ja det er vel i hovedgrunn det. Han er 19 og jeg 17 så tror di blir å friske litt ut. Moren min var selv ung, men er ekstremt opptatt av at jeg skal få utdanning siden hun ikke fikk detNoen grunn til at dere venter med foreldre? Tror dere de blir stressa grunnet alderen deres? (Hvis du vil svare, da.)
Barn hindrer deg ikke å ta utdanning hvis du ønsker det! Kan være litt vanskeligere med yrkesfag på grunn av de firkantede reglene, men ikke umulig. Har ei venninne som ble sivilingeniør, ei som ble økonom og ei som ble elektriker i voksen alder. Alle fikk barn tidlig og har henholdsvis to, fire og fem unger! Elektrikeren tok utdannelsen etter sistemann ble født. De to andre studerte mens de hadde barna. Studier er jo som jobb. Man får perm og støtte der også, selv om summene er mindre. Vi lever ikke i 1970 lenger.Ja det er vel i hovedgrunn det. Han er 19 og jeg 17 så tror di blir å friske litt ut. Moren min var selv ung, men er ekstremt opptatt av at jeg skal få utdanning siden hun ikke fikk det
Ikke sant!! Jeg er veldig måldrevet eller hva det enn kalles, og når jeg setter meg mål så må jeg fullføre dem på ett tidspunkt. Det moren min og mange andre jeg kjenner ikke skjønner, er at kjæresten min er så støttende! Han snakker konstant om at han gleder seg til å kunne hjelpe meg på nettene, dagene, you name itBarn hindrer deg ikke å ta utdanning hvis du ønsker det! Kan være litt vanskeligere med yrkesfag på grunn av de firkantede reglene, men ikke umulig. Har ei venninne som ble sivilingeniør, ei som ble økonom og ei som ble elektriker i voksen alder. Alle fikk barn tidlig og har henholdsvis to, fire og fem unger! Elektrikeren tok utdannelsen etter sistemann ble født. De to andre studerte mens de hadde barna. Studier er jo som jobb. Man får perm og støtte der også, selv om summene er mindre. Vi lever ikke i 1970 lenger.
Jeg jobber på universitet og min erfaring er at studenter med barn er ofte strukturerte, modne og har mange fordeler sånn sett. Så det å ha barn trenger langt fra å være en hindring. I tillegg kan det for mange være fint med litt lengre tid å bestemme seg på, for er jo et hav av muligheterJa det er vel i hovedgrunn det. Han er 19 og jeg 17 så tror di blir å friske litt ut. Moren min var selv ung, men er ekstremt opptatt av at jeg skal få utdanning siden hun ikke fikk det
Ja ikke sant! Tenker at man heller kan si til de som studerer og er gravide at man kan være der for dem istedenfor å hakke ned på demJeg jobber på universitet og min erfaring er at studenter med barn er ofte strukturerte, modne og har mange fordeler sånn sett. Så det å ha barn trenger langt fra å være en hindring. I tillegg kan det for mange være fint med litt lengre tid å bestemme seg på, for er jo et hav av muligheter
Helt enigJa ikke sant! Tenker at man heller kan si til de som studerer og er gravide at man kan være der for dem istedenfor å hakke ned på dem
Enig! Det er bare BRA at noen tør å stifte familie tidlig.Ja ikke sant! Tenker at man heller kan si til de som studerer og er gravide at man kan være der for dem istedenfor å hakke ned på dem