Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker. Til nå er det bare jeg og mannen som deler hemmeligheten. Kjenner det egentlig er litt fint. Tidligere har jeg fortalt veldig tidlig. Neste uke får jeg besøk av søsteren min som bor i andre enden av landet. Mulig jeg forteller henne det da.Når deler dere nyheten? Å til hvem? Kanskje noen allerede har fortalt det til noen?
Har delt det med min nærmeste kollega på jobb (i tillegg til samboer), slik at hun kan hjelpe meg med å holde det skjult! Ellers så tenker jeg å si det til mamma og pappa etter den første ultralyden, eller faktisk vente til etter ferien i slutten av august Enn du?Når deler dere nyheten? Å til hvem? Kanskje noen allerede har fortalt det til noen?
Haha, uff, jeg så for meg amerikansk forvekslingskomediesituasjoner i avsnittet om sterilisering og familiens reaksjoner, beklager.Jeg skal dele det med gubben når han kommer hjem i morgen tror egentlig allerede han vet, men det blir første gang jeg sier det høgt!
Sjefen vet at vi har gått igjennom IVF, men vet ikke at vi er blitt gravide. Men han får nok vite det etter ferien. Dama til broren ril gubben vet også at vi har gått gjennom ivf. Hun får nok vite det når vi reiser på campingtur sammen om noen uker.
Ellers har jeg tenkt å prøve å holde det lengst mulig skjult! Gubben er jo sterilisert og det vet jo venner og familie, så tror noen kommer til å bli litt sjokkerte
Jeg gleder meg aller mest til guttene mine sine reaksjoner på at de skal bli storebrødre!
Haha, uff, jeg så for meg amerikansk forvekslingskomediesituasjoner i avsnittet om sterilisering og familiens reaksjoner, beklager.
Er ikke det bra til å være deg? Satser på at dette blir det letteste svangerskapet hittil!Her avsløres det automatisk når jeg går ned for telling med spy. Foreløpig håndterer jeg kvalmen greit. Håper å holde ut til uke 8-9.
Jeg er lite kvalm til å være 5+3. Det bekymrer meg egentlig ganske mye. Har vært mindre kvalm to graviditeter tidligere. Ene var bo den andre MA. Er livredd for exu nå, siden hcg stiger normalt.Er ikke det bra til å være deg? Satser på at dette blir det letteste svangerskapet hittil!
HCG pleier ofte ikke å stige normalt ved ex.u, men er mulig.Jeg er lite kvalm til å være 5+3. Det bekymrer meg egentlig ganske mye. Har vært mindre kvalm to graviditeter tidligere. Ene var bo den andre MA. Er livredd for exu nå, siden hcg stiger normalt.
Vet. Men 1/3 stiger normalt. Og det stiger i hvert fall ikke normalt ved bo og MA, så exu er liksom alternativet jeg står igjen med når noe ikke er normalt. Håper jeg tar feil, men for hver dag som går uten at jeg spyr, blir jeg mer bekymret.HCG pleier ofte ikke å stige normalt ved ex.u, men er mulig.
Har delt det med min nærmeste kollega på jobb (i tillegg til samboer), slik at hun kan hjelpe meg med å holde det skjult! Ellers så tenker jeg å si det til mamma og pappa etter den første ultralyden, eller faktisk vente til etter ferien i
Samboer å to venner(en er kollega) Blir nok å vente en stund før jeg forteller det til flere..Har delt det med min nærmeste kollega på jobb (i tillegg til samboer), slik at hun kan hjelpe meg med å holde det skjult! Ellers så tenker jeg å si det til mamma og pappa etter den første ultralyden, eller faktisk vente til etter ferien i slutten av august Enn du?
Satser på at det ikke er noe. Svangerskapene må ikke være like fra gang til gang, selv om man har gjennomgått mange! Krysser fingrene.Vet. Men 1/3 stiger normalt. Og det stiger i hvert fall ikke normalt ved bo og MA, så exu er liksom alternativet jeg står igjen med når noe ikke er normalt. Håper jeg tar feil, men for hver dag som går uten at jeg spyr, blir jeg mer bekymret.
Steg mest sannsynlig ganske så normalt med BO med meg. Super kvalm fra uke 5 og frem til uke 12Vet. Men 1/3 stiger normalt. Og det stiger i hvert fall ikke normalt ved bo og MA, så exu er liksom alternativet jeg står igjen med når noe ikke er normalt. Håper jeg tar feil, men for hver dag som går uten at jeg spyr, blir jeg mer bekymret.