Mye feil etter oppdatering av appen?

Jeg får beskjed om at bruker ikke finnes. Prøver å trykke på glemt passord. Men ingen ting skjer. Noen som kan hjelpe?
 
Jeg ser fortsatt ikke mine egne innlegg fra android så lenge jeg har på egendefinert signatur på app'en (taster på app på mobil). Dersom jeg slår av signatur ser jeg mine egne innlegg, men jeg vil helst si ifra at jeg er på app når jeg er på app. Og når noen da quoter innleggene jeg har skrevet på mobil-app'en så ser jeg dem heller ikke i quote-feltet. Jeg ser heller ikke private meldinger jeg sender fra app på mobil.

Vis vedlegget 57123

Og jeg kan fortsatt ikke trykke på linker internt på BV forumet når jeg er på Android app'en, da får jeg opp at diskusjontråden ikke finnes (og jeg har sjekket flere ganger på nettleser at de aktuelle linkene leder til en annen diskusjonstråd, så det er app'en og ikke linkene det er noe galt med.)

Skal dette snart fikses på Android app'en? :)

Jeg får det til på app på iPad'en min nå, der finner jeg ikke flere feil lenger.

Skal dette fikses på Android-appen? Nå har det gått over to måneder siden det ble sånne problemer. :(

*Taster på app på mobilen*
 
Får fortsatt meldingene - dette innlegget finnes ikke, når jeg skal svare på innlegg.
og - Du har ikke tilgang til dette.
ny bug som dukket opp i dag, jeg får ikke oppdatert siden jeg er på. det skjer ingenting, så jeg må gå ut av forumet jeg er på , for så å gå inn igjen.. kan ikke ha det sånn når man er midt i innspurten av konkurransen

Edit. jeg har forresten Android
 
Min Android-app ser ut til å være oppdatert, noen ting har byttet navn og sånn? Menyer, altså

fra app
 
Min iPhone har også fått nye navn på menyen, men sammen med det har den på nytt begynt å henge seg. Den henger lenge før den lukker seg. Noen ganger så må jeg lukke den for så prøve igjen etter litt. Plagsomt.


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
 
Henger gjør min og til tider, ja

fra app
 
Skal dette fikses på Android-appen? Nå har det gått over to måneder siden det ble sånne problemer. :(

*Taster på app på mobilen*

Nå avinstallerte jeg appen og lastet ned på nytt (nyeste versjon 29.4) og nå kan jeg endelig se mine egne innlegg fra mobil OG trykke på linker internt på forumet. :)

Edit: Glem det. Jeg kan lese innleggene jeg har lagt ut fra mobil FØR jeg lastet ned ny app. Dette innlegget med den nye appen ser jeg ikke. Arg!!!!!

* Taster på app på mobilen *
 
Sånn ser det ut, innlegget mitt rett over her. Android.

1399124898075.jpg


Edit: Men DETTE innlegget ser jeg????? Men bare det som er over bildet....

* Taster på app på mobilen *
 
Haha.. Her er bilde av hva jeg kan se av innlegget over. Jeg kan se teksten over bildet, og bilde, men ikke kommentaren min under bildet og ikke signaturen.

* Taster på app på mobilen *
 
Nå gikk noe galt, for nå kom ikke bilde med. Her er det.

1399125109562.jpg


* Taster på app på mobilen *
 
iPhone: bildet fryser i maaaaange sekunder før den lukker seg og kaster meg ut.


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
 
Min Android oppfører seg ganske bra.

Må.ofte lukkes ved oppstart siden den bare står og søker, og er oftest ikke interessert i å.oppdatere listen over abonnerte tråder. Men oppfører seg ellers fint

fra app
 
Jeg kan fortsatt ikke se mine egne innlegg på mobil. Nå er det flere måneder siden oppdateringen. Jobbes det noe med Android-appen?

*Taster på app på mobilen*
 
iPhone: bildet fryser i maaaaange sekunder før den lukker seg og kaster meg ut.


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Dette driver min med fortsatt! Irriterende! Iphone4s...


Februar-14 mamma <3
 
Back
Topp