Mye feil etter oppdatering av appen?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Du har ikke rettigheter til dette.

Innlegget jeg vil sitere finnes ikke.

Oftest ikke rettigheter.

Et det bare meg som opplever det sånn?

fra app
 
Android

fra app
 
Det gjorde jeg 4 ganger før jeg i det hele tatt fikk åpnet den...
 
Jeg har iPhone og alt fryser seg før appen lukker seg. Blir rett og slett kastet ut. Dette skjer hele tiden. Hvert minutt eller annenhvert minutt...


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp2
 
Du har ikke rettigheter til dette.

Innlegget jeg vil sitere finnes ikke.

Oftest ikke rettigheter.

Et det bare meg som opplever det sånn?

fra app
Dette gjentar seg hos meg og. Også står den å søker og søker. Prøver å få kontakt med forumet. Men da henger den seg totalt. Har android
 
Jeg har iPhone og alt fryser seg før appen lukker seg. Blir rett og slett kastet ut. Dette skjer hele tiden. Hvert minutt eller annenhvert minutt...


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp2
Det samme skjer her hos meg


Fra tlf :)
 
Kan dere prøve å avinstalere appen og laste den ned på nytt?
Dette har jeg gjort, men ingen bedring. Bildet har fryst seg og jeg har blitt kastet ut 11 ganger på en time. Jeg tror dette i hovedsak skjer når jeg går inn på subscribe for å oppdatere. iPhone.

Når jeg først har kommet meg inn på en tråd, så får jeg bli der uten å bli kastet ut, men det skjer hvis jeg bytter tråd i like stor grad som når jeg går til subscribe.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp2
 
Last edited:
Dette skjer til meg også. Kastes ut av appen flere ganger og det skjer oftest når jeg blar nedover oversikten for å se på innlegg :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Heisann.

Vi har fått melding om at det kommer en fix for koblingen mellom forumet og vår BV-forum app. Satser på at den kommer ut i dag men senest på onsdag. Håper og tror at denne skal ta det meste av ustabiliteten dere nå opplever på med Forum-appen.

Sandviks har ikke selv utviklet denne forum-appen, så vi er litt prisgitt at de som utvikler den fanger opp og bryr seg nok om feilene som blir meldt inn - desverre.

NB! for dei som er Andoroidbrukere er det verdt å merke seg at det er en app-versjon for Androidbrukere opp til 4.0, og en for di som har nyere versjon av en Android-mobil.
 
Hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har da? Jeg ser ikke noe om det i play

fra app
 
Nei. Det er styrt av play.google. Men du kan under innstillinger på telefonen finne ut hvilken versjon av av android du har.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fiksen på forum-app koblinga er oppdatert. Håper dette gir en noe mer stabil app.

Jeg poster dette fra min iPhone.

Mvh itsandviks.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette fra min Android.

Takk

fra app
 
Back
Topp