Mye feil etter oppdatering av appen?

Krasjer her også. Ganske utrolig at det nesten alltid er problemer med appen etter oppdateringer. Blir det ikke testet før dere ruller ut?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fiksen på forum-app koblinga er oppdatert. Håper dette gir en noe mer stabil app.

Jeg poster dette fra min iPhone.

Mvh itsandviks.


Sent from my iPhone using BV Forum
Min iPhone fryser fortsatt bildet og kaster meg ut... Så kan ikke påstå at den har blitt mer stabil enda.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Nei, det kan jeg forstå.
Vi har sendt inn en videre klage til support hos de som lager appen og Forum-koblingen.
 
Krasjer her også. Ganske utrolig at det nesten alltid er problemer med appen etter oppdateringer. Blir det ikke testet før dere ruller ut?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jo det blir det. På ipad, iPhone (flere utgaver), på Androidtelefoner og nettbrett (flere utgaver). Men dette er ikke noen eksakt vitenskap(tro det eller ei). Og de som bygger denne appen lager til en rekke ulike forum... og dersom en har små endringer på de ulike forumene, så må det tilpasses hvert enkelt, og her kan det selvsagt komme inn feil.
 
Og i tillegg til å kastes ut hele tiden. Det står ikke lenger hvem/nicknavn når jeg leser innlegg hvor noen har quotet noen andre. Jeg ser at det er quotet, men det står bare innlegget, ikke nicknavn.

*Taster på app på mobilen*
 
Nei, det kan jeg forstå.
Vi har sendt inn en videre klage til support hos de som lager appen og Forum-koblingen.
Når kan jeg forvente at den blir frisk igjen? Fortsatt de samme feilene hos meg. Har reinstallert appen uten at det hjelper.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Vet at det er testet av utviklerne - de fant ikke noen feil (ikke bra...), men samtidig er det flere som har meldt inn samme feil som vi opplever hos oss, noe som viser at det er ett reelt problem.
Vil selvsagt gi et lite vink når vi vet mer!
 
Last edited:
@VrangeVera sliter også med at hun blir kastet ut.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Jeg kastes ut fra iPad, kommer ikke inn på noen tråder så det har jeg gitt opp. Og på mobil (android) står det fortsatt ikke hvem som er quotet.
1393346314840.jpg


Og jeg har ofte problemer med å quote selv.

*Taster på app på mobilen*
 
Anbefaller dere å bruke nettleser på nettbrett og smarttelefon i mellomtiden. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Anbefaller dere å bruke nettleser på nettbrett og smarttelefon i mellomtiden. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Der får jeg ikke logget på lenger, var alltid innlogget automatisk før, mens nå kommer denne feilmeldingen opp
ImageUploadedByBV Forum1393361738.513356.jpg

Sånn har det vært fra jeg oppdaterte appen... Så nå får jeg ikke sjekket topp 100 lista lenger.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Har også oppdatert til siste versjon på iphonen og iPaden, men det fryser og jeg blir kastet ut fra forumet hver gang jeg prøver å lese ny tråd. Jeg får altså lest 1 tråd og når jeg prøver å åpne en ny en så fryser det og lukker seg..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har slettet og installert mange ganger, senest i dag tidlig. Ingen bedring enda. Fortsatt iPhone. Virker som det skjer når man refresher eller den loader.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Der får jeg ikke logget på lenger, var alltid innlogget automatisk før, mens nå kommer denne feilmeldingen oppVis vedlegget 51993
Sånn har det vært fra jeg oppdaterte appen... Så nå får jeg ikke sjekket topp 100 lista lenger.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Kommer den feilmeldingen etter du taster epost og passord og trykker logg inn??

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg får plutselig ikke byttet profilbilde. Det nye er der litt ,også kommer det gamle tilbake uten at jeg har forandret det på nytt.
 
Back
Topp