Mye feil etter oppdatering av appen?

Det står hvem som er qoutet her.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nei. Det står bare nicket til Foreløpig litt anonym. Hun quotet først meg og så Bina, men det står ikke våre nicknavn inne i innleggene til anonym.
 
Jeg lastet ned appen på nytt på mobilen og nå kan jeg ikke lese noen av mine egne innlegg fra mobil (både gamle og nye innlegg). Jeg kan lese de som er fra PC og iPad. Her forklarte jeg problemet på skravletråden og tok bilde av mitt eget innlegg. Det kommer kun opp quoter og bilder jeg legger til. Om jeg skrur av signatur kan jeg se innlegget.

Om jeg trykker redigere ser jeg teksten og om jeg går inn på nettleser ser jeg teksten. Så det får bli nettleser eller uten signatur.



*Taster på app på mobilen*
 

Vedlegg

  • 1393411001764.jpg
    1393411001764.jpg
    64,6 KB · Visninger: 88
Kræsjer fortsatt, irriterende. Rekker å inn på en tråd og svare hver gang før den kræsjer. Irriterende.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gu så irriterende! Etter oppdateringen kræsjer app'en konstant. Kan ikke quote innlegg lengre og lukker seg hele tiden! Bruker iPhone 5s.

Kanskje på tide med en ny fiks oppdatering?
 
Min har heller ikke blitt bedre. Restarter telefon (iPhone) og reinstallerer app, men samme problem fortsetter. Når kan vi forvente at dem fikser dette? Burde få det til snart og kanskje komme med en ny oppdatering? Det dem mener dem har fikset nå må vi vel få en oppdatering på for at det skal fungere hos oss?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Har fremdeles trøbbel jeg. Blir kastet ut etter å ha lest en tråd - hver eneste gang. Så det blir å gå inn på en tråd, lese og kanskje svare også når jeg vil inn på en ny en blir jeg kastet ut... Begynner å bli litt irriterende ..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Beklager dette på det sterkeste. Men som sagt før så er det ikke Babyverden som lager appen, det er Tapatalk vi kjøper denne tjenesten av. Vi venter fortsatt på at de skal fikse dette.

I mellomtiden fungerer det veldig bra å logge inn på forumet via vanlig nettleser på mobil og nettbrett ;)
 
Beklager dette på det sterkeste. Men som sagt før så er det ikke Babyverden som lager appen, det er Tapatalk vi kjøper denne tjenesten av. Vi venter fortsatt på at de skal fikse dette.

I mellomtiden fungerer det veldig bra å logge inn på forumet via vanlig nettleser på mobil og nettbrett ;)
Nei, det fungerer ikke hos meg :(


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Er jeg den eneste som ikke har noe trøbbel???

Det eneste jeg opplever er at alle som qoutes i tråder jeg svarer på får mitt profilbilde i stedet for sitt eget, men det er det visst bare jeg som ser, så ikke noe stort problem :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Min, Android, funker fint nå. Tror iPhone sliter mer?

fra app
 
Fungerer fint på min iphone nå ihvertfall. Vært inne på appen lenge nå uten å bli kaster ut :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg snakket for tidlig :p ble kastet ut igjen nå.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Min, Android, funker fint nå. Tror iPhone sliter mer?

fra app
iPhone sliter enda. Blir kastet ut i ett sett! Om jeg holder meg i samme tråden hele tiden går det bra, men om jeg vil til en ny tråd så kaster den meg helt ut.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Her er det null bedring, kastet ut hele tiden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du har ikke tilgang til dette.

Å skrive et innlegg altså.

Appen er ikke helt i form for Android heller

fra app
 
Back
Topp