Mye feil etter oppdatering av appen?

På hvilken måte ikke i form? Jeg har testen begge appene nå og begge fungerer bra


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg får periodisk den beskjeden jeg innledet innlegget med, når jeg skal poste et innlegg.

At jeg ikke har tilgang til det.

Men mye mindre nå enn da jeg startet tråden

fra app
 
Jeg får plutselig ikke logget inn på appen. Blitt stengt ute. For brukeren min eksisterer ikke :S
 
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har problemer når tydeligvis alle andre har problemer???

Dette er merkelig...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Dagens variant
1394006754619.jpg

De som sitertes har min avatar...

Og har bare det første ordet i navnet sitt.

Android

fra app
 
Appen er verre en noen gang før. Den lukker seg *hele* tiden. Har iPhone. Har slettet og lagt inn på nytt mange ganger.
 
Hei dere! Hvis alle som har problemer også kan oppgi hvilken mobil og hvilket os de bruker, blir det lettere for utviklerene å finne de feilene vi opplever. Jeg sitter på iPhone 5, iOS 7.0.6 og blir som også beskrevet tidligere kastet helt ut av appen omtrent hver gang jeg går inn i en ny tråd.

Hvis TapaTalk ikke har nok testere, kan det være en idé og invitere noen brukere her inne til beta testing før en ny versjon slippes. Da slipper man nok så mye frustrasjon.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
iPhone 5s iOS 7.0.6
Blir kastet ut stadig vekk.. Gjerne mens jeg sitter og skriver.
 
Iphone 5, ios 7.0.6
Blir kastet ut hele tiden.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hei.

Da er det kommet ut en ny versjon av forum appen vår. Håper at den løser de problemene en har opplevd på iOS/iPhone. hold fingrene krysset :) MERK! Det er IKKE en ny versjon på Android enda.

Litt viktig å vite om - når en finner feil på en iPhone app, så er det flere faktorer som spiller inn på hvor fort en kan få det fikset. De to viktigste er:
1. er det enkelt å rette feilen for de som lager appen?
2. når feilen er rettet (kan ta en til mange dager), så tar det opptil en uke før Apple godkjenner en ny app til app-store.

Summen av 1 og 2 betyr at i 99% av tilfellene så er det umulig å fikse en slik feil på under en uke.

For Android så kan det ta alt fra noen timer til flere dager/uker alt etter hvor lett det er å finne/ordne feilen. Når den er rettet, så tar det bare noen timer før den er tilgjengelig for brukerne... litt annerledes enn for iPhone altså.
 
Hei.

Da er det kommet ut en ny versjon av forum appen vår. Håper at den løser de problemene en har opplevd på iOS/iPhone. hold fingrene krysset :) MERK! Det er IKKE en ny versjon på Android enda.

Litt viktig å vite om - når en finner feil på en iPhone app, så er det flere faktorer som spiller inn på hvor fort en kan få det fikset. De to viktigste er:
1. er det enkelt å rette feilen for de som lager appen?
2. når feilen er rettet (kan ta en til mange dager), så tar det opptil en uke før Apple godkjenner en ny app til app-store.

Summen av 1 og 2 betyr at i 99% av tilfellene så er det umulig å fikse en slik feil på under en uke.

For Android så kan det ta alt fra noen timer til flere dager/uker alt etter hvor lett det er å finne/ordne feilen. Når den er rettet, så tar det bare noen timer før den er tilgjengelig for brukerne... litt annerledes enn for iPhone altså.
Hei. Jeg har tatt nye oppdateringen som kom for iPhone. Noe har blitt bedre, men den kaster meg fortsatt ut. Ikke like mye som før, men hvertfall et par ganger pr dag.
Edit: jeg får ikke varsler på mobilen lenger sånn som før. Har sjekket innstillingene og det står at jeg egentlig får, men får som sagt ikke.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Last edited:
Takk for tilbakemelding. Fekk melding i dag om at ny app versjon er på plass... så da er det kun en liiiten uke før den ligger tilgjengelig i app store. Håper den er enda bedre!
 
Hva med Android? Jeg ser fremdeles ikke mine egne innlegg når jeg er på app på Android.

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg ser mine egne, Android, men det ser slik ut.
1396820211219.jpg


Alle som er sitert har min avatar

fra app
 
Jeg ser fortsatt ikke mine egne innlegg fra android så lenge jeg har på egendefinert signatur på app'en (taster på app på mobil). Dersom jeg slår av signatur ser jeg mine egne innlegg, men jeg vil helst si ifra at jeg er på app når jeg er på app. Og når noen da quoter innleggene jeg har skrevet på mobil-app'en så ser jeg dem heller ikke i quote-feltet. Jeg ser heller ikke private meldinger jeg sender fra app på mobil.

upload_2014-4-11_18-19-42.png


Og jeg kan fortsatt ikke trykke på linker internt på BV forumet når jeg er på Android app'en, da får jeg opp at diskusjontråden ikke finnes (og jeg har sjekket flere ganger på nettleser at de aktuelle linkene leder til en annen diskusjonstråd, så det er app'en og ikke linkene det er noe galt med.)

Skal dette snart fikses på Android app'en? :)

Jeg får det til på app på iPad'en min nå, der finner jeg ikke flere feil lenger.
 
Jeg blir fortsatt kastet ut. Nå henger den i flere sekunder enn før, før jeg da blir kastet helt ut. I tillegg får jeg ikke varsler lenger på mobilen slik jeg tidligere gjorde. iPhone 4.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Back
Topp