Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg fikk time hos oslo city legesenterLykke til i morgen!! Jeg krysser fingrene for at alt er bra med den lilleHvor er det du fikk time hen forresten? Jeg har også lyst til å ta privat ul.
Hilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals.alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.
Happy! Da kan jeg melde meg skikkelig inn her!
Har vært to nervøse uker i påvente av ul, men har hatt en god følelse. Som stemte!
Kan trene lett i første trimester! Hurraaaaaaaaaa!
Så bra at alt står bra tilHilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals.alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.
Har vært to nervøse uker i påvente av ul, men har hatt en god følelse. Som stemte!

Jippiiii!!!! So kjekt at alt står bra til med litle ostepopp?Hilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals.alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.