Muligens over for denne gang *NY gledelig update!*

Skulle til gyn/ul idag, men gyn var syk og timen ble avbestilt.

Ringte rundt til alt av private sentre. Fant heldigvis time et annet sted i morgen. En gyn der som hadde hele dagen ledig faktisk. Ikke så dyrt heller! Letta! Puh!
 
Bella, dette går veien vet du :) Noen blør i svangerskapet, andre ikke. Ta det rolig og pass på deg selv og lille spiren din. Det er tungt å ikke kunne trene når det er en viktig del av livet ditt, men gå turer og finn på annet som kan erstatte det på et vis :)
Spennende med UL i morgen, da skal du få se at det ligger en liten gullklump der inne :Heartpink
 
Lykke til i morgen!! Jeg krysser fingrene for at alt er bra med den lille:) Hvor er det du fikk time hen forresten? Jeg har også lyst til å ta privat ul.
 
Masse lykke til :) krysser fingrene for at alt er bra med den litle <3


♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
 
Lykke til i morgen!! Jeg krysser fingrene for at alt er bra med den lille:) Hvor er det du fikk time hen forresten? Jeg har også lyst til å ta privat ul.
Jeg fikk time hos oslo city legesenter
 
Lykke til i dag!!
 
Hilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals. :) alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.

Happy! Da kan jeg melde meg skikkelig inn her!

Har vært to nervøse uker i påvente av ul, men har hatt en god følelse. Som stemte!

Kan trene lett i første trimester! Hurraaaaaaaaaa!
 
Hilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals. :) alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.

Happy! Da kan jeg melde meg skikkelig inn her!

Har vært to nervøse uker i påvente av ul, men har hatt en god følelse. Som stemte!

Kan trene lett i første trimester! Hurraaaaaaaaaa!

Hipp hipp HURRA!!!!


♡Termin 20. februar ♡
 
Hilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals. :) alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.

Happy! Da kan jeg melde meg skikkelig inn her!

Har vært to nervøse uker i påvente av ul, men har hatt en god følelse. Som stemte!

Kan trene lett i første trimester! Hurraaaaaaaaaa!
Så bra at alt står bra til:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var det jeg visste Bella!! Klart du skal være her inne med lille ostepopen din :Heartpink
Dette var virkelig gledelige nyheter på en onsdag! :wav

Nå kan du bare senke skuldrene og nyte svangerskapet fremover!
 
Virkelig gode nyheter!!


Fra mobil.
 
Hilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals. :) alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.

Happy! Da kan jeg melde meg skikkelig inn her!

Har vært to nervøse uker i påvente av ul, men har hatt en god følelse. Som stemte!

Kan trene lett i første trimester! Hurraaaaaaaaaa!
Jippiiii!!!! So kjekt at alt står bra til med litle ostepopp? :D Hehe! kan tenke meg at dåke er letta no ja :) :) gratulera so mykje :)


♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
 
Takk, ja en lettelse at det var noen tilstede inne der! :)
 
Så bra, godt når magefølelsen stemmer!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så godt å høre :) kan tenke meg det må ha vært en enerom lettelse for deg å få bekreftet at alt var bra. Var det Oslo city du var på? Fornøyd? Jeg vurderer å bestille time der neste uke når jeg kommer fra ferie siden jeg har små blødd litt...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp