Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk time hos oslo city legesenterLykke til i morgen!! Jeg krysser fingrene for at alt er bra med den lille Hvor er det du fikk time hen forresten? Jeg har også lyst til å ta privat ul.
Hilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals. alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.
Happy! Da kan jeg melde meg skikkelig inn her!
Har vært to nervøse uker i påvente av ul, men har hatt en god følelse. Som stemte!
Kan trene lett i første trimester! Hurraaaaaaaaaa!
Så bra at alt står bra tilHilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals. alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.
Har vært to nervøse uker i påvente av ul, men har hatt en god følelse. Som stemte!
Jippiiii!!!! So kjekt at alt står bra til med litle ostepopp? Hehe! kan tenke meg at dåke er letta no ja gratulera so mykjeHilste på lille 17 mm-ostepopen, 166 i puls, godt plantet i normal morkake som ligger oppe foran mot magen min. Lang lukket lmhals. alt så fint ut. Blødningene fra slimhinner i vagina antok gyn. Alt av press mot underliv tidlig i graviditet kan gi blødninger fra slimhinner sa hun, trening, kraftige nys/host, sex, hard avføring etc.