Neivda ser de ikke noe med vanlig ul.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dei ser vertfall i uke 7, meiner og eg har lest at dei kan sjå i uke 6, so synst det var rart at dei ikkje prøvde ein gangCa 6 uker
Enig! Her er det fortsatt håp! <3Da kan det være håp enda
Sent from my iPhone using BV Forum
Fastlegen min har ikke noe UL-apparat. Nei, nå har jeg slått meg til ro med disse hcg-prøvene så får vi se.Dei ser vertfall i uke 7, meiner og eg har lest at dei kan sjå i uke 6, so synst det var rart at dei ikkje prøvde ein gang
♡ Termin 6. Februar ♡
Lykke til kjære deg <3Fastlegen min har ikke noe UL-apparat. Nei, nå har jeg slått meg til ro med disse hcg-prøvene så får vi se.
Fatter ikke d må ta to dager for å få svar men men krysser fingre og tær og håper alt er braDa er siste blodprøve tatt og alt jeg kan gjøre er å vente til fredag. Er optimistisk
Har liksom bare en følelse at alt er ok.
Fastlegekontoret skal jo sende prøven til laboratoriet(torsdag morgen) så skal prøven mottas og registreres der, så skal maskinen klargjøres for den aktuelle analysen. Så skal prøven klargjøres og kjøres gjennom maskinen og et svar kommer ut. Svaret skal kvalitetssikres og valideres av en medisinsk ansvarlig lege. Deretter så skal svaret sendes(elektronisk eller pr brev) til legekontoret. Ikke rart det tar to dager, synes jeg! Ja, egentlig er det jo litt over ett døgn da bare, siden prøven ikke sendes før morgenen etter at jeg tok prøven(tok den kl 15)Fatter ikke d må ta to dager for å få svar men men krysser fingre og tær og håper alt er bra
Ja, blødde i går kveld, men det er liksom bare en runde. Har ikke blødd i natt eller idag. Dvs det har kommet bittebitte-litt brunlig idag, men det er jo bare litt som "henger igjen" fra i går antar jeg.Men blødningen har stoppet nå har den ikke?