Muligens over for denne gang *NY gledelig update!*

Neivda ser de ikke noe med vanlig ul. :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Dei ser vertfall i uke 7, meiner og eg har lest at dei kan sjå i uke 6, so synst det var rart at dei ikkje prøvde ein gang :(


♡ Termin 6. Februar ♡
Fastlegen min har ikke noe UL-apparat. Nei, nå har jeg slått meg til ro med disse hcg-prøvene så får vi se.
 
Krysser fingrene for blodprøven i dag! X

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Da er siste blodprøve tatt og alt jeg kan gjøre er å vente til fredag. Er optimistisk :)

Har liksom bare en følelse at alt er ok.
 
Da er siste blodprøve tatt og alt jeg kan gjøre er å vente til fredag. Er optimistisk :)

Har liksom bare en følelse at alt er ok.
Fatter ikke d må ta to dager for å få svar :( men men krysser fingre og tær og håper alt er bra :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Skulle aldri ha vært så optimistisk, nå blør jeg en del igjen. Levra klumper. Kramper. :(
 
Huff! Håper det likevel går bra med fosteret.
 
Ja kan det gå bra? Uff. Dette er bare fælt.
 
Hadde 3 blødninger i mitt forrige svangerskap, så ja har ei som wover søtt som beviser wn blødning er ikke nødvendigvis slutten. Mwn om du har skikkelig vondt er det ikke bra :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ei venninne av meg blødde masse forrige svangerskap, og henne gikk det bra med!
 
Takk for oppmuntringer :)
 
Fatter ikke d må ta to dager for å få svar :( men men krysser fingre og tær og håper alt er bra :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Fastlegekontoret skal jo sende prøven til laboratoriet(torsdag morgen) så skal prøven mottas og registreres der, så skal maskinen klargjøres for den aktuelle analysen. Så skal prøven klargjøres og kjøres gjennom maskinen og et svar kommer ut. Svaret skal kvalitetssikres og valideres av en medisinsk ansvarlig lege. Deretter så skal svaret sendes(elektronisk eller pr brev) til legekontoret. Ikke rart det tar to dager, synes jeg! Ja, egentlig er det jo litt over ett døgn da bare, siden prøven ikke sendes før morgenen etter at jeg tok prøven(tok den kl 15)
 
Ja det er sant. Bare dumt d må ta då lang tid :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
**Update**

HCG hadde steget!! Så da var den første blødningen bare en liten blødning og ingen SA.

Når det gjelder den andre blødningen i går, så likte ikke fastlegen helt det. Mulig kan det være en forliggende morkake, men hun mente at jeg behøvde en grundigere sjekk for å fastslå noe slik. Så skal jeg nå ta en UL 15.juli og deretter hvis alt ser fint ut tilbake til fastlegen den 17.juli.

Så litt bedre, men fortsatt litt usikker da.
 
Last edited:
Uff, så fryktelig å ikke vite helt sikkert. Men jeg tror dette her ender bra, jeg :)
 
Men blødningen har stoppet nå har den ikke?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Men blødningen har stoppet nå har den ikke?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja, blødde i går kveld, men det er liksom bare en runde. Har ikke blødd i natt eller idag. Dvs det har kommet bittebitte-litt brunlig idag, men det er jo bare litt som "henger igjen" fra i går antar jeg.
 
Back
Topp