Muligens over for denne gang *NY gledelig update!*

Men du får svar på HCG prøven du tok i går i morgen?




❤️Februar 2015❤️
 
Fa er d mest sannsynlig ikke farlig. Men godt du får ul for om morkaken ligger forran må du jo ha ekstra oppfølging. Godt å høre de tar deg alvorlig og følger opp :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Mente bare hun sa hun skulle få svar på en til på fredag, derfor jeg spurte :)




❤️Februar 2015❤️
 
Men du får svar på HCG prøven du tok i går i morgen?




❤️Februar 2015❤️
Ja, det svaret fikk jeg allerede idag, og hcg hadde steget fra mandag-onsdag. Fikk ikke tallverdiene.
 
Mente bare hun sa hun skulle få svar på en til på fredag, derfor jeg spurte :)




❤️Februar 2015❤️
Ja, stemmer det, men svaret kom tidligere, og legen ringte nå i ettermiddag.
 
Fa er d mest sannsynlig ikke farlig. Men godt du får ul for om morkaken ligger forran må du jo ha ekstra oppfølging. Godt å høre de tar deg alvorlig og følger opp :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja, det et min teori også. At den har lagt seg foran livmoråpningen/utgangen :)
 
Godt å høre at hcg hadde steget og at du blir sendt til ul! Krysser fingrene for at alt går bra!


Fra mobil.
 
Ja, det svaret fikk jeg allerede idag, og hcg hadde steget fra mandag-onsdag. Fikk ikke tallverdiene.
Kjempe fint :D Dette går veien :)




❤️Februar 2015❤️
 
Ja, det et min teori også. At den har lagt seg foran livmoråpningen/utgangen :)
Ja, det er min lille teori også. Nå er det jo litt over ei uke til ul, så jeg får kutte brått i styrketrening(gråter mine modige tårer) og være litt forsiktig med løfting og stressing.
Leser jo at folk er både sykemeldte og sengeliggende med treneforbud og sexforbud med slik forliggende livmor. Ja, skal bli spennende å se hva de finner på UL. Håper de finner et bankende hjerte også da!
 
Godt å høre at HCG har steget!! Det er jo kjempepositivt. Hvor mye hadde den steget, vet du det?

Krysser fingrene for bankende hjerte på ul! :)
 
Godt å høre at HCG har steget!! Det er jo kjempepositivt. Hvor mye hadde den steget, vet du det?

Krysser fingrene for bankende hjerte på ul! :)
Nei jeg fikk ikke tallene.

Tok en ny g test idag, pg den var megamegapositiv! Så spiren er nok inni der fortsatt ja!
Skal ta det veeeeeeeldig ved ro frem til ul. Er tungt for meg at jeg må ha en ukes treningsfri :( men dette er ikke tiden for å være ego. Forpentligvis vet jeg mer etter ul den 15.07
 
Ja, det er min lille teori også. Nå er det jo litt over ei uke til ul, så jeg får kutte brått i styrketrening(gråter mine modige tårer) og være litt forsiktig med løfting og stressing.
Leser jo at folk er både sykemeldte og sengeliggende med treneforbud og sexforbud med slik forliggende livmor. Ja, skal bli spennende å se hva de finner på UL. Håper de finner et bankende hjerte også da!
jeg hadde forliggende morkake ved ul i uke 13 med sønnen min,,, og hun sa ingen verdens ting ang det.. jeg blødde heller ikke da, men det er vist veldig vanlig og blø når den ligger sånn.. jeg spurte jordmoren når jeg gikk på kontroll hva previa totalis bettyde og da var da jeg fikk vite at dette betydde at jeg hadde forliggende morkake og om den ikke flyttet seg opp fra åpningen at jeg da måtte ta keisersnitt.. hun sa ingenting mer om at man måtte være med forsiktig eller noen ting.. så tror nok det eventuelt skal gå bra for deg :D leser jo at det er en del som blør ved graviditet, har også ei venninde som blødde i 5 månder mens hun var gravid.. og hun har en frisk og fin unge på 2 år ... så dette går nok bra, krysser fingrene for deg og er jo kjempe positivt at hcg har steget !! :) Lykke til på ultralyden når du skal der ,(Y) blir spennende og følge med på oppdateringen :)
 
Så godt å høre! <3
 
Krysser fingrene og sender deg en klem!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det går bra! Ikke blødd mer, men har vært veeeldig i ro, hvilt, ikke trent.... Blir ul på tirsdag for å se hvor morkaken ligger etc.

Er fortsatt gravid da vil jeg tro, er kvalm og elendig :D
 
Det går bra! Ikke blødd mer, men har vært veeeldig i ro, hvilt, ikke trent.... Blir ul på tirsdag for å se hvor morkaken ligger etc.

Er fortsatt gravid da vil jeg tro, er kvalm og elendig :D
Kvalmen er bra!!!! :):)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Det går bra! Ikke blødd mer, men har vært veeeldig i ro, hvilt, ikke trent.... Blir ul på tirsdag for å se hvor morkaken ligger etc.

Er fortsatt gravid da vil jeg tro, er kvalm og elendig :D

Det høres lovende ut. Heier på deg!!!


♡Termin 20. februar ♡
 
Back
Topp