Muligens over for denne gang *NY gledelig update!*

Lykke til i dag! Håper du får undersøkelse raskt og at alt er bra. Det høres jo ut som det er håp når det har stanset.
 
Takk alle. Får komme til legen kl 14 idag. Blør ikke mer da! En blør vel mer ved sa???

Kom to klædder i gårkveld.
 
Da jeg tok cytotec etter ma, kom d MYE, mer en mens og d blødde i flere dager.
Sust svangerskap hadde jeg flere blødninger men de varte aldri lenge (max en halv dag) har ei frisk og sunn jente :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Så godt å lese! Takk for oppmuntring! Får klamre meg til de små håp som finnes! :)

Takk til alle som har brydd seg . <3
 
Du må oppdatere oss så snart du har mulighet til det! Ser det som et veldig positivt tegn at du ikke blør lenger, så håper inderlig at dette skal gå bra!


Fra mobil.
 
Takk snille mennesker!
 
Ja lykke til og hold oss oppdatert! Tenker på deg og krysser alt som krysses kan X :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vært hos fastlegen nå. Hun sa det ikke var vits å ta noe ul, ettersom alt er så lite at det er vanskelig å se. Tok en hcg blodprøve. Skal ta en ny på onsdag. Så får jeg svar fredag!
 
Takk, blør fortsatt ikke mer, og ikke mer "menssmerter" heller. Kan det ha vært en tilfeldig blødning?

Fryktelig skremmende var det ihvertfall! Prøver å ikke tenke så mye på det eller legge meg ned å grine. jeg får ikke gjort noe med det selv, og jeg må fungere som mamma for gutten også. Heldigvis en travel sisteuke før feriestart også.
 
Krysser fingre for deg og har troen på at det går bra! :) Hvor langt er du på vei?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååå eg krysser alt eg kan for at dette var ein uskyldig blødning! Kor langt e du på vei då? Sia dei ikkje ville ta ul? Håpar resultata på prøvene e bra :) sender deg ein god klem :)


♡ Termin 6. Februar ♡
 
Det kan jo ha vert en blodåre som har sprukket, har jo mange av di:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååå eg krysser alt eg kan for at dette var ein uskyldig blødning! Kor langt e du på vei då? Sia dei ikkje ville ta ul? Håpar resultata på prøvene e bra :) sender deg ein god klem :)


♡ Termin 6. Februar ♡
Ca 6 uker :)
 
Back
Topp