Moxies dagbok

Gratulerer så mye :Heartred

Tusen takk fine damer!

Skrekkblandet fryd, det er jo så tidlig, bare 3+4, og i min alder har man visst 50% sjanse for å miste. Men nå vet vi i hvert fall at jeg fortsatt kan bli gravid, så da kan vi evt prøve igjen hvis det går galt.
Alderen min er heller ikke på rett side hvis jeg får positiv test. I tillegg lavt stoffskifte som også øker risikoen [emoji21]

Gratulerer så mye :-)

12 dpo - 3u 5d

Fortsatt gravid :) Kommer til å tempe til jeg ser at grafen ikke synker. Veldig glad for hver dag som går med positiv test, høy temp og symptomer nå som det er så tidlig og det er stor sjanse for at det ikke går bra. Ulempen med å teste så tidlig er at man ikke engang har kommet til de fire ukene man liksom tenker seg at man er ved positiv test. Men om to dager! :smiley-angelic001
IMG_3625.JPG
IMG_3626.jpg

Oioi, har ikke vært inne her på noen dager, og her har det skjedd ting ser jeg [emoji16][emoji16]

Gratulerer [emoji16][emoji16][emoji16] [emoji322][emoji126][emoji254][emoji8][emoji173]️[emoji322][emoji1405][emoji480][emoji323][emoji324]

Positiv ferietest, herlig [emoji173]️[emoji173]️

Oioi, har ikke vært inne her på noen dager, og her har det skjedd ting ser jeg [emoji16][emoji16]

Gratulerer [emoji16][emoji16][emoji16] [emoji322][emoji126][emoji254][emoji8][emoji173]️[emoji322][emoji1405][emoji480][emoji323][emoji324]

Positiv ferietest, herlig [emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk! Ja, veldig spesielt og koselig å finne det ut i disse omgivelsene :)

13 dpo i dag, IKM i morgen, men skulle gjerne hatt bedre stigning på testene...
IMG_3640.jpg

Tempen er fortsatt høy og fin, da.
IMG_3641.jpg

Har enda ikke tatt test med ukesindikator, lurte på å ta den i morgen og håpe på 2-3, da er jeg jo 4+0.

14 dpo / 4+0 / IKM

Våknet grytidlig i dag og tok nye tester. Først BT, syntes fortsatt den var svak, så tok en annen jeg hadde liggende i tillegg. Når jeg sammenlignet BT-ene syntes jeg likevel at det var bra stigning, men så kom den andre tilbake knapt positiv. Vet ikke om jeg burde bekymre meg?

IMG_3656.jpg
IMG_3657.JPG

Den rosa testen er noe gammelt fra eBay, og den er jo fortsatt positiv selv om den er svak, så skal prøve å heller bare glede meg over endelig 4 fullgåtte uker. Abortrisiko er nå 28%.

Ellers koser vi oss på ferie og da går jo disse første og mest risikofylte dagene litt fortere!

Jeg ville heller sett på BT-ene enn den gamle fra e-bay. Det er jo stigningen på testene som sier noe, ikke nødvendigvis styrken. Jeg tror dette går helt fint. :Heartred

Og gratulerer! Det var da ingen grunn til å bekymre seg for en lang pp i det hele tatt. :D

Jeg ville heller sett på BT-ene enn den gamle fra e-bay. Det er jo stigningen på testene som sier noe, ikke nødvendigvis styrken. Jeg tror dette går helt fint. :Heartred

Og gratulerer! Det var da ingen grunn til å bekymre seg for en lang pp i det hele tatt. :D

Tusen takk! :Heartred Og satser på å heie deg inn i april! :dummy:

Tusen takk! :Heartred Og satser på å heie deg inn i april! :dummy:

Spørs om det ikke blir mai du må heie meg inn i, får ikke prøve før etter timen på tirsdag og om el kommer før den tid eller samme dag så er denne pp over uten å ha fått lagt aksjer. Gidder ikke melde meg inn i noe ikm-gruppe heller enda. :p

Jeg synes det er fin stigning på dagens BT :) Jeg ville forholdt meg til den siden det er samme type tester kontra den andre som er en helt annen. Håper spiren holder seg fast!

Jeg synes det er fin stigning på dagens BT :) Jeg ville forholdt meg til den siden det er samme type tester kontra den andre som er en helt annen. Håper spiren holder seg fast!
Takk :) Jeg har igjen en BT strimmel i hvert fall, så tar nok den i morgen, evt CB +, og så venter jeg nok til i overmorgen (4+2) med den digitale - må se at jeg får kjøpt meg en i morgen i tilfelle den første bare blir 1-2.

Back
Topp