Moxies dagbok

4+1
Og denne kom opp i løpet av få sekunder, så akkurat i dag skal jeg ikke bekymre meg :p
IMG_3731.JPG

Fikk også endelig tydelig gravidgraf på FF :)

4+2 og fikk denne i dag :Heartred
Vis vedlegget 229331
Så nå skal jeg slutte å teste noen dager, frem til jeg tar siste digitale (kanskje 5+1).

75% sjanse for at dette går veien. Føles ikke nok, men jeg får ikke gjort noe med det! :)
Så fantastisk! Kjenner igjen følelsen av å få roen i seg etter at testen viser "rett" (fikk 2-3 i går, da var jeg 4+4). Kjenner meg også igjen i det at det ikke føles nok ut med 75%, men for meg hjelper det å tenke at akkurat nå er det ingenting som tyder på at dette ikke går bra :)

Jeg hadde sluttet nå, for tempen kan også gå ned når man er gravid uten at det betyr noe, men det kan skape unødvendige bekymringer (nå ser jo din veldig stabil ut da). Du er jo forbi IKM og har fått 2-3 på digital, da hadde jeg definitivt lagt fra meg termometeret. :) Jeg kommer til å slutte å tempe ved første positive test selv.

Jeg hadde sluttet nå, for tempen kan også gå ned når man er gravid uten at det betyr noe, men det kan skape unødvendige bekymringer (nå ser jo din veldig stabil ut da). Du er jo forbi IKM og har fått 2-3 på digital, da hadde jeg definitivt lagt fra meg termometeret. :) Jeg kommer til å slutte å tempe ved første positive test selv.
Du er jo SÅ fornuftig og har helt rett. Jeg skal prøve å være flink og legge det bort nå :rolleyes: Jeg har jo symptomer selv om de er få. Og skal ta en cb digital til om 5-6 dager. I dag er det under 24% sjanse for å miste.

Du er jo SÅ fornuftig og har helt rett. Jeg skal prøve å være flink og legge det bort nå :rolleyes: Jeg har jo symptomer selv om de er få. Og skal ta en cb digital til om 5-6 dager. I dag er det under 24% sjanse for å miste.

Jepp, i alle fall på andres vegne. :_rr:knegg:

Jeg har stor tro på at det går bra her. :Heartred

Hvordan går det der?[emoji4]

5 uker på vei i dag :) Og alle symptomer er på plass, noe som er ganske slitsomt, men mest av alt godt for sjelefreden :Heartred Nå er det under 20% sjanse for å miste - godt med hver dag som går, for jeg klarer ikke å tro på at dette skal gå bra.

På mandag skal jeg til legen og høre om han kan henvise til tidlig ultralyd.

5 uker på vei i dag :) Og alle symptomer er på plass, noe som er ganske slitsomt, men mest av alt godt for sjelefreden :Heartred Nå er det under 20% sjanse for å miste - godt med hver dag som går, for jeg klarer ikke å tro på at dette skal gå bra.

På mandag skal jeg til legen og høre om han kan henvise til tidlig ultralyd.

Godt Og høre at det går så bra [emoji7][emoji7]

Godt å høre det går bra ja! Jeg er bare en dag bak deg, men jeg har så godt som ingen symptomer [emoji13] skulle liksom ønske jeg hadde litt i alle fall, for da ville jeg i alle fall visst at ting var som de skulle [emoji13]

Godt å høre det går bra ja! Jeg er bare en dag bak deg, men jeg har så godt som ingen symptomer [emoji13] skulle liksom ønske jeg hadde litt i alle fall, for da ville jeg i alle fall visst at ting var som de skulle [emoji13]

Hvis det er noen trøst, så har flere av symptomene kommet de siste par dager :)

Hvis det er noen trøst, så har flere av symptomene kommet de siste par dager :)

En mager trøst [emoji13] jeg håper jo jeg slipper kvalmen, siden jeg skal til USA om en uke, men samtidig håper jeg at den viser seg liiiitt i alle fall, for da vet jeg ting er ok (litt naiv tenking, men la gå!)

Men alle andre symptomer kan komme [emoji13][emoji4]

Supert at alt fortsatt går fint. ❤️

Fant plutselig dagboka di. Håper du får en fin helg. Lykke til med legen til mandag.

Back
Topp