Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+1
Og denne kom opp i løpet av få sekunder, så akkurat i dag skal jeg ikke bekymre megVis vedlegget 229278
Fikk også endelig tydelig gravidgraf på FF![]()
Hurra!4+1
Og denne kom opp i løpet av få sekunder, så akkurat i dag skal jeg ikke bekymre megVis vedlegget 229278
Fikk også endelig tydelig gravidgraf på FF![]()
Så fantastisk! Kjenner igjen følelsen av å få roen i seg etter at testen viser "rett" (fikk 2-3 i går, da var jeg 4+4). Kjenner meg også igjen i det at det ikke føles nok ut med 75%, men for meg hjelper det å tenke at akkurat nå er det ingenting som tyder på at dette ikke går bra4+2 og fikk denne i dag
Vis vedlegget 229331
Så nå skal jeg slutte å teste noen dager, frem til jeg tar siste digitale (kanskje 5+1).
75% sjanse for at dette går veien. Føles ikke nok, men jeg får ikke gjort noe med det!![]()
Du er jo SÅ fornuftig og har helt rett. Jeg skal prøve å være flink og legge det bort nåJeg hadde sluttet nå, for tempen kan også gå ned når man er gravid uten at det betyr noe, men det kan skape unødvendige bekymringer (nå ser jo din veldig stabil ut da). Du er jo forbi IKM og har fått 2-3 på digital, da hadde jeg definitivt lagt fra meg termometeret.Jeg kommer til å slutte å tempe ved første positive test selv.
Du er jo SÅ fornuftig og har helt rett. Jeg skal prøve å være flink og legge det bort nåJeg har jo symptomer selv om de er få. Og skal ta en cb digital til om 5-6 dager. I dag er det under 24% sjanse for å miste.

Hvordan går det der?[emoji4]
Nå er det under 20% sjanse for å miste - godt med hver dag som går, for jeg klarer ikke å tro på at dette skal gå bra.5 uker på vei i dagOg alle symptomer er på plass, noe som er ganske slitsomt, men mest av alt godt for sjelefreden
Nå er det under 20% sjanse for å miste - godt med hver dag som går, for jeg klarer ikke å tro på at dette skal gå bra.
På mandag skal jeg til legen og høre om han kan henvise til tidlig ultralyd.
Godt å høre det går bra ja! Jeg er bare en dag bak deg, men jeg har så godt som ingen symptomer [emoji13] skulle liksom ønske jeg hadde litt i alle fall, for da ville jeg i alle fall visst at ting var som de skulle [emoji13]
Hvis det er noen trøst, så har flere av symptomene kommet de siste par dager![]()