26. mars?![]()
Ja, jeg er også 3+4 [emoji13] så antar vi har samme termin da [emoji13][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
26. mars?![]()
Alderen min er heller ikke på rett side hvis jeg får positiv test. I tillegg lavt stoffskifte som også øker risikoen [emoji21]Tusen takk fine damer!
Skrekkblandet fryd, det er jo så tidlig, bare 3+4, og i min alder har man visst 50% sjanse for å miste. Men nå vet vi i hvert fall at jeg fortsatt kan bli gravid, så da kan vi evt prøve igjen hvis det går galt.
Alderen min er heller ikke på rett side hvis jeg får positiv test. I tillegg lavt stoffskifte som også øker risikoen [emoji21]

Det er det, men jeg har blitt lovt tett oppfølging med tul og endokrinolog neste gang [emoji4]Kjedelig med alt som kan ødelegge![]()

Tusen takk! Ja, veldig spesielt og koselig å finne det ut i disse omgivelseneOioi, har ikke vært inne her på noen dager, og her har det skjedd ting ser jeg [emoji16][emoji16]
Gratulerer [emoji16][emoji16][emoji16] [emoji322][emoji126][emoji254][emoji8][emoji173]️[emoji322][emoji1405][emoji480][emoji323][emoji324]
Positiv ferietest, herlig [emoji173]️[emoji173]️
13 dpo i dag, IKM i morgen, men skulle gjerne hatt bedre stigning på testene...Vis vedlegget 229184
Tempen er fortsatt høy og fin, da.
Vis vedlegget 229185
Har enda ikke tatt test med ukesindikator, lurte på å ta den i morgen og håpe på 2-3, da er jeg jo 4+0.

Jeg ville heller sett på BT-ene enn den gamle fra e-bay. Det er jo stigningen på testene som sier noe, ikke nødvendigvis styrken. Jeg tror dette går helt fint.
Og gratulerer! Det var da ingen grunn til å bekymre seg for en lang pp i det hele tatt.![]()
Og satser på å heie deg inn i april! 
Tusen takk!Og satser på å heie deg inn i april!
![]()
TakkJeg synes det er fin stigning på dagens BTJeg ville forholdt meg til den siden det er samme type tester kontra den andre som er en helt annen. Håper spiren holder seg fast!