Moxies dagbok

Fortsatt ingen tr her. Og er på CD 28, mens de to andre syklusene etter spiraluttak var 27 og 25 dager.

Symptomer (på graviditet el TR)
- hormonell, på gråten (er ofte det før TR også)
- hodepine
- stadig sulten og småkvalm
- murringer som kan være TR

Og husker faktisk ikke når på dagen tr pleier å komme hos meg.

Legger inn her også:

Jeg tok en slik i dag, 12 dpo etter negativ strimmeltest. Så ingenting der først, men tok et bilde, og da så det slik ut:Vis vedlegget 227600
Synes liksom det er en strek der?!
La den i bedre lys, og da ser jeg ikke streken lenger:Vis vedlegget 227601
Tok ut strimmelen for å inspisere, og ingenting på den:Vis vedlegget 227602

Gaaaah :(
Så rart altså! Tempen er jo fin, så vi får bare krysse fingre og håpe at det vare er treig hcg i kroppen som gjør at testene ikke viser strek.. Syns også jeg ser strek på det første bildet, hvordan er den når den er tørket?

Så rart altså! Tempen er jo fin, så vi får bare krysse fingre og håpe at det vare er treig hcg i kroppen som gjør at testene ikke viser strek.. Syns også jeg ser strek på det første bildet, hvordan er den når den er tørket?

Jeg kastet den, ble så frustrert :smiley-ashamed005

Jeg kastet den, ble så frustrert :smiley-ashamed005
:hilarious:

Ny temp (som fortsatt holder seg høy) og ny test i morgen da :D Når det gjelder murringen du snakker om, så har jeg også det, og har hatt det i sikkert snart ei uke, som om at det kjennes ut som tanta er rett rundt hjørnet :rolleyes: Og som du så, så fikk jo jeg sterkere strek i dag :joyful:

:hilarious:

Ny temp (som fortsatt holder seg høy) og ny test i morgen da :D Når det gjelder murringen du snakker om, så har jeg også det, og har hatt det i sikkert snart ei uke, som om at det kjennes ut som tanta er rett rundt hjørnet :rolleyes: Og som du så, så fikk jo jeg sterkere strek i dag :joyful:

Jeg håper veeeldig du har rett! Har ikke troen selv, men sto over ølen her til middag når mannen og gjesten tok. Hvilken dpo testet du positiv første dag?

Jeg håper veeeldig du har rett! Har ikke troen selv, men sto over ølen her til middag når mannen og gjesten tok. Hvilken dpo testet du positiv første dag?
Jeg er jo litt usikker på el-dato, temper ikke, og fikk aldri positiv el-test før jeg ikke orka å teste lenger :oops: Men har gått ut fra el den datoen jeg fikk sterkest el-test, og da fikk jeg se en svaaaak svak strek 14 dpo. Tok en 11dpo også, og når jeg ser tilbake på den nå skimter jeg kanskje en ultrasvak strek med mye godvilje, men det er først etter at jeg har fått sterkere strek nå de siste dagenen :rolleyes:

PP1 - 13 dpo
IMG_3412.jpg

Og da er det bare å glede seg til moroa :grumpy: Ja ja, får se det positive i det også - lf på 12 dager fremfor 10-11, og mulighet til å spise og drikke mer som jeg vil på ferieturen vår :happy119

PP1 - 13 dpo
Vis vedlegget 227655
Og da er det bare å glede seg til moroa :grumpy: Ja ja, får se det positive i det også - lf på 12 dager fremfor 10-11, og mulighet til å spise og drikke mer som jeg vil på ferieturen vår :happy119

[emoji17]

Men bra du ser det positive i det, er iallefall godt å vite at lf har rettet på seg [emoji5] Krysser fingre for denne pp'en, kanskje blir det feriespire [emoji6][emoji173]️

[emoji17]

Men bra du ser det positive i det, er iallefall godt å vite at lf har rettet på seg [emoji5] Krysser fingre for denne pp'en, kanskje blir det feriespire [emoji6][emoji173]️
Ja, en feriespire hadde vært kos :Heartred Men EL blir uansett før vi reiser, da, og så lf og IKM på ferie. I så fall er det dritt med mensen på bassengferie, men veldig hyggelig med positiv test på ferie (men vet jo at jeg kommer til å spise og drikke ikke-anbefalte ting i lutealfasen...). Hmmm, litt sånn delt...

Nå har jeg vært og trent hardt med hopp og sprett, men fortsatt ingen tr. Kjenner jeg blir gal snart! Tok til og med en ny test i formiddag - like negativ, men hvorfor kommer ikke tanta? Vil bare i gang med neste pp... :hungover:

Ja, en feriespire hadde vært kos :Heartred Men EL blir uansett før vi reiser, da, og så lf og IKM på ferie. I så fall er det dritt med mensen på bassengferie, men veldig hyggelig med positiv test på ferie (men vet jo at jeg kommer til å spise og drikke ikke-anbefalte ting i lutealfasen...). Hmmm, litt sånn delt...
Jeg tror det er lurt å leve som om man ikke er gravid frem til positiv test jeg (innenfor rimelighetens grenser da selvsagt, trenger kanskje ikke drikke seg dritings liksom :rolleyes: ) .. Hvis man skal kutte ut alt gravide kan spise/drikke i hver lutealfase, og det viser seg at prøvingen tar noen mnd, så tenker jeg det blir litt slitsomt..? Men det er nå meg da :)

PP2 - CD1

Og i dag tidlig kom endelig tanta.

Da ble det 29 dagers syklus, mot 27 og 25 de to foregående, og 13 dagers lutealfase. FF spår at denne PP'en blir 27 dager, altså mensen i ferien :wtf: Nå skal jeg forøvrig kjøpe VIP hos FF :)

PP2 - CD1

Og i dag tidlig kom endelig tanta.

Da ble det 29 dagers syklus, mot 27 og 25 de to foregående, og 13 dagers lutealfase. FF spår at denne PP'en blir 27 dager, altså mensen i ferien :wtf: Nå skal jeg forøvrig kjøpe VIP hos FF :)
Kjedelig da, selv om det kanskje var forventet... Lykke til i denne pp, og håper ikke TR kommer når dere er på ferie, men heller en positiv test :)

Massivt tantebesøk ble det også :hungover: Og været er dritt, og mannen ble lei seg (selv om visst hadde lovet seg selv å ikke bli det :Heartblue).

Får fokusere på de positive tingene:
- ikke så verst timing på tanta: fikk trent skikkelig i går kveld før hun kom, og nå ville jeg uansett ikke få trent i dag eller helgen pga et kurs jeg skal på
- kan drikke og spise det jeg vil i Frankrike i sommer
- ikke kvalm i ferien
- en måned nærmere barnehagestart
- en måned lenger vekk fra sprengkulde og virustid

Kjenner mars er måneden altså :knegg:
Blir Marsbaby på deg! Det er jeg sikker på altså :D

Her har det skjedd mye jeg ikke har blitt varslet om :wideyed: Kjipt at tr bestemte seg for å komme, men du får vertfall nyte ferien din til det fulle ;) Når drar dere? :)

Lykke til med neste pp! [emoji173] Digg å kunne nyte ferien max da! [emoji6] Marsbaby blir bra vettu [emoji173][emoji173]

PP2 - CD2

Lurer på om tanta kom sent fordi hun samlet opp til noe stort, for gårsdagen var i hvert fall :mad: Håper det blir bedre i dag, for jeg skal på kurs hele dagen og så i selskap.

Back
Topp