Moxies dagbok

Spent på dagens test! For du skulle teste i dag ja??

PP1 - 10 dpo
IMG_3391.jpg

Og altså negativ test. Tempen holder seg høy og fin, og penere enn sist mnd, men jeg stoler ikke helt på dagens temp, for minste begynte å styre i 5-tiden pga vondt i munnen og kom og la seg inntil meg med litt feber, og det ble ikke mye sammenhengende søvn frem til kl 7...

Ja, jeg testet i dag, men der var det ikke en skyggestrek å spore engang. Tok til og med to tester i tilfelle. Like blendahvite begge to :(

Bah. :(

Prøver å holde fast ved bittelitt håp pga bra temp, og at det fortsatt skal være 33 % sjanse for negativ test 10 dpo ved graviditet :smiley-angelic001 Så lenge tr holder seg unna...

Prøver å holde fast ved bittelitt håp pga bra temp, og at det fortsatt skal være 33 % sjanse for negativ test 10 dpo ved graviditet :smiley-angelic001 Så lenge tr holder seg unna...
Håper med deg ❤️

Kjedelig at testen var blenda i dag :( Tempen din ser jo veldig lovende ut, satser på at den holder seg der oppe i morgen også :D

PP1 - 11 dpo
IMG_3395.jpg
IMG_3394.JPG

Tempen muligens på vei ned, og ny blendahvit test. Skulle gjerne sagt at nå må tr bare komme, for IKM er i morgen, men vil jo ikke at den skal komme før i morgen mtp lutealfasen. Men har i hvert fall ikke særlig håp igjen. Får tenke som så at det gjør ferieturen lettere og morsommere :)

PP1 - 11 dpo
Vis vedlegget 227517 Vis vedlegget 227518

Tempen muligens på vei ned, og ny blendahvit test. Skulle gjerne sagt at nå må tr bare komme, for IKM er i morgen, men vil jo ikke at den skal komme før i morgen mtp lutealfasen. Men har i hvert fall ikke særlig håp igjen. Får tenke som så at det gjør ferieturen lettere og morsommere :)
Så kjedelig :( Skjønner godt at du gjerne vil ha lang lf, selv om det er kjipt når en bare går å venter på at tanta skal dukke opp. Tror det er kort lf som er hovudproblemet mitt vertfall.
Du får i alle fall nyte ferien uten å tenke så mye på hva du putter i deg :D:D

Klarer liksom ikke 100% å gi opp håpet, sitter såklart og googler for å se om det er andre som har fått positiv test etter negativ 11 dpo :smiley-ashamed005

Men samtidig kjenner jeg pms'en sette inn slik det pleier å være dagen før og den dagen tr kommer, så tipper i morgen er dagen...

Klarer liksom ikke 100% å gi opp håpet, sitter såklart og googler for å se om det er andre som har fått positiv test etter negativ 11 dpo :smiley-ashamed005

Men samtidig kjenner jeg pms'en sette inn slik det pleier å være dagen før og den dagen tr kommer, så tipper i morgen er dagen...

Skjønner deg godt, er sånn selv, men håpet er ikke over før tanta banker på døra [emoji5] Tempen ser jo fin ut, så kan være at testene bare slår ut seint [emoji57]

Skjønner deg godt, er sånn selv, men håpet er ikke over før tanta banker på døra [emoji5] Tempen ser jo fin ut, så kan være at testene bare slår ut seint [emoji57]
Håper du har rett! Fant en statistikk som sa at det var over 20% sannsynlighet for at en test ikke ville bli positiv før etter 11 dpo ved graviditet. Jeg klamrer meg til den enn så lenge :wacky:

Håper du har rett! Fant en statistikk som sa at det var over 20% sannsynlighet for at en test ikke ville bli positiv før etter 11 dpo ved graviditet. Jeg klamrer meg til den enn så lenge :wacky:

Det gjør du rett i, tempen ser jo veldig fin ut, så ville ikke gitt opp håpet helt enda :)

Nå klarte jeg å grave frem en eldgammel forumtråd fra da jeg ble gravid med eldstemann. Da testet jeg negativt 12 dpo (dagen før IKM) med strimmel. Neste morgen, 13 dpo og IKM, så tok jeg ny strimmel som ble svakt positiv etter en god stund. Da tok jeg en CB som viste klart kryss.

Så nå ble jeg litt mer håpefull igjen :smiley-angelic001

Nå klarte jeg å grave frem en eldgammel forumtråd fra da jeg ble gravid med eldstemann. Da testet jeg negativt 12 dpo (dagen før IKM) med strimmel. Neste morgen, 13 dpo og IKM, så tok jeg ny strimmel som ble svakt positiv etter en god stund. Da tok jeg en CB som viste klart kryss.

Så nå ble jeg litt mer håpefull igjen :smiley-angelic001

Det der hørtes spennende ut ja :D Ny test i morgen ja? [emoji28]

PP1 - 12 dpo
IMG_3398.jpg

Våknet 50 min tidligere enn vanlig og brukte adjuster til å rette tempen fra 36.7 til 36.79. Så den ser jo fortsatt bra ut, men strimmelen viser ikke en skygge engang :( Og er litt øm nederst i magen som rett før tr, men det kan også være fra å ha holdt meg.

Jeg sparte på urinen, for strimmelen har vel sensitivitet på 25, mens jeg har en RFSU-stav på
15 liggende, men det er kanskje bare å kaste bort...

Back
Topp