Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg testet i dag, men der var det ikke en skyggestrek å spore engang. Tok til og med to tester i tilfelle. Like blendahvite begge toSpent på dagens test! For du skulle teste i dag ja??
Ja, jeg testet i dag, men der var det ikke en skyggestrek å spore engang. Tok til og med to tester i tilfelle. Like blendahvite begge to![]()
Håper med degPrøver å holde fast ved bittelitt håp pga bra temp, og at det fortsatt skal være 33 % sjanse for negativ test 10 dpo ved graviditetSå lenge tr holder seg unna...
Så kjedeligPP1 - 11 dpo
Vis vedlegget 227517 Vis vedlegget 227518
Tempen muligens på vei ned, og ny blendahvit test. Skulle gjerne sagt at nå må tr bare komme, for IKM er i morgen, men vil jo ikke at den skal komme før i morgen mtp lutealfasen. Men har i hvert fall ikke særlig håp igjen. Får tenke som så at det gjør ferieturen lettere og morsommere![]()

Klarer liksom ikke 100% å gi opp håpet, sitter såklart og googler for å se om det er andre som har fått positiv test etter negativ 11 dpo
Men samtidig kjenner jeg pms'en sette inn slik det pleier å være dagen før og den dagen tr kommer, så tipper i morgen er dagen...
Håper du har rett! Fant en statistikk som sa at det var over 20% sannsynlighet for at en test ikke ville bli positiv før etter 11 dpo ved graviditet. Jeg klamrer meg til den enn så lengeSkjønner deg godt, er sånn selv, men håpet er ikke over før tanta banker på døra [emoji5] Tempen ser jo fin ut, så kan være at testene bare slår ut seint [emoji57]

Håper du har rett! Fant en statistikk som sa at det var over 20% sannsynlighet for at en test ikke ville bli positiv før etter 11 dpo ved graviditet. Jeg klamrer meg til den enn så lenge![]()

Nå klarte jeg å grave frem en eldgammel forumtråd fra da jeg ble gravid med eldstemann. Da testet jeg negativt 12 dpo (dagen før IKM) med strimmel. Neste morgen, 13 dpo og IKM, så tok jeg ny strimmel som ble svakt positiv etter en god stund. Da tok jeg en CB som viste klart kryss.
Så nå ble jeg litt mer håpefull igjen![]()
Temping først, og hvis den ikke faller, så tester jeg helt klartDet der hørtes spennende ut jaNy test i morgen ja? [emoji28]