Moxies dagbok

PP1 - 5 dpo

Vis vedlegget 226920

Fortsatt jevn høy temp. Ingen testetrang helt enda, men tipper den kommer veldig snart :smiley-ashamed008 Kommer nok til å teste tidligere pga at jeg pleier å ha kort lf, ellers rekker jeg jo ikke å teste, men man får vel ikke noe raskere stigning av hcg ved kort lf...
Fin graf. [emoji4] Tror hCG først produseres etter at egget har festet seg. Jeg er 14dpo i dag og fikk bare en supersvak strek. Tror ikke egget festet seg før 11dpo hos meg da jeg tror det må ha vært en festeblødning det jeg opplevde på lørdag.

Fin graf. [emoji4] Tror hCG først produseres etter at egget har festet seg. Jeg er 14dpo i dag og fikk bare en supersvak strek. Tror ikke egget festet seg før 11dpo hos meg da jeg tror det må ha vært en festeblødning det jeg opplevde på lørdag.
Ja, det er sant. Da får jeg følge med på evt blødning eller dip!

PP1 - 6 dpo
IMG_3341.jpg

Up, up and away! Jeg måtte Google for å se på trifasiske kurver i dag, men der går visst tempen opp tidligst 7 dpo, så jeg var nok bare litt ekstra varm :)

Nå begynner snart symptomjakten - foreløpig bare hard mage som også gjør meg litt uggen, men man får vel uansett ikke symptomer før egget har festet seg vil jeg tro.

Sitter og obsesser over grafen og googlet temphopp 6 dpo og fant flere som hadde det den mnd de ble gravide, så ble litt gira! :nailbiting:

PP1 - 7 dpo

IMG_3363.jpg

Ikke så mye spesielt å si om dagens kurve. Hadde håpet at tempen skulle enten holde seg like høy eller ta en real dip, men den gang ei.

Gikk på min første testesmell med strimmel - den var blenda, ja.

Velkommen i testesmellklubben! Neste pp så skal jeg kun ha dyre tester tilgjengelig, da klarer jeg i det minste å holde meg til IKM. :knegg: Blitt helt ødelagt av å være aktiv på BV, jeg hadde jo testeskrekk og tålmodighet før!. :wideyed:

Tempen holder seg jo fortsatt høy da, det er jo bra! :)

Velkommen i testesmellklubben! Neste pp så skal jeg kun ha dyre tester tilgjengelig, da klarer jeg i det minste å holde meg til IKM. :knegg: Blitt helt ødelagt av å være aktiv på BV, jeg hadde jo testeskrekk og tålmodighet før!. :wideyed:

Tempen holder seg jo fortsatt høy da, det er jo bra! :)
Ja, jeg mister ikke håpet av negativ test så tidlig, er jo 4-5 dager til IKM enda. Blir nok ganske så sikkert ny test i morgen også :p

Ja, jeg mister ikke håpet av negativ test så tidlig, er jo 4-5 dager til IKM enda. Blir nok ganske så sikkert ny test i morgen også :p

Her også, har planer om å bruke opp billigstrimlene denne runden. :p

Føler meg stadig litt uggen - håper det er et symptom, men det er sikkert ikke det. Tester igjen i morgen tidlig i hvert fall.

Ellers er det fyr på peisen hjemme hos oss... jommen sa jeg sommer på Østlandet :hungover:

Føler meg også til stadighet uggen nå. Håper at det er et symptom ja, for oss begge!

Her og skal det testes i morgen, siste tidligtesten ryker da. :p

Føler meg også til stadighet uggen nå. Håper at det er et symptom ja, for oss begge!

Her og skal det testes i morgen, siste tidligtesten ryker da. :p

Jeg tror i grunnen ikke det er et symptom hos meg. Føles litt mer virusaktig, og jeg kan ikke huske at jeg har vært kvalm før uke 5/6 tidligere.

Gleder meg til å sjekke dagboka di i morgen tidlig, da! Og til å ha litt bedre tid på meg til tempe- og testeprosessen i morgen. I dag tidlig sto ungene og dundret på døren og måtte tisse :rolleyes:

Jeg tror i grunnen ikke det er et symptom hos meg. Føles litt mer virusaktig, og jeg kan ikke huske at jeg har vært kvalm før uke 5/6 tidligere.

Gleder meg til å sjekke dagboka di i morgen tidlig, da! Og til å ha litt bedre tid på meg til tempe- og testeprosessen i morgen. I dag tidlig sto ungene og dundret på døren og måtte tisse :rolleyes:

Oppdaget nå hva det er til meg i dag, har begynt å spotte så det er tr som nærmer seg. Møkk. Tipper tempen stuper enten i morgen eller søndag.

:knegg: her er det bare samboeren som jeg risikerer at forstyrrer meg, men han har fri i morgen så han står neppe opp når jeg er oppe på tisserunde 1.

Oppdaget nå hva det er til meg i dag, har begynt å spotte så det er tr som nærmer seg. Møkk. Tipper tempen stuper enten i morgen eller søndag.

:knegg: her er det bare samboeren som jeg risikerer at forstyrrer meg, men han har fri i morgen så han står neppe opp når jeg er oppe på tisserunde 1.
Håper inderlig det ikke er tr :smiley-angelic001 og at tempen er like fin i morgen!

PP1 - 8 dpo

IMG_3369.jpg
IMG_3367.JPG

... og ny blendatest i dag. Har gjort en justering av tempen siden jeg sto opp så sent.

8dpo er jo fortsatt tidlig, men tempen holder seg jo veldig fint, så vi får håpe at det er en liten spire der som holder på å klamre seg fast:D

Er så innmari spent på i morgen tidlig. Har sammenliknet denne syklusen med forrige, og hvis jeg ikke har tatt feil på EL-dag, så bør tempen muligens begynne å dale i morgen hvis det ikke går veien. Og 9 dpo begynner det jo å bli litt større sjanse for utslag på test hvis jeg er gravid, så da begynner nok håpet å svinne litt hvis den er like blenda fortsatt. Hmmm... hvor ble det av den linken til oversikt over hvor gravide som fikk pos/neg test på de ulike dpo'ene? :confused004

Er så innmari spent på i morgen tidlig. Har sammenliknet denne syklusen med forrige, og hvis jeg ikke har tatt feil på EL-dag, så bør tempen muligens begynne å dale i morgen hvis det ikke går veien. Og 9 dpo begynner det jo å bli litt større sjanse for utslag på test hvis jeg er gravid, så da begynner nok håpet å svinne litt hvis den er like blenda fortsatt. Hmmm... hvor ble det av den linken til oversikt over hvor gravide som fikk pos/neg test på de ulike dpo'ene? :confused004
Her : www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ [emoji4]
Krysser fingrene for høy temperatur og positiv test! [emoji4]

PP1 - 9 dpo

Fortsatt høy og fin temp, ser bedre ut enn forrige mnd. Tok en test, og den ser negativ ut, men i en spesiell vinkel er det akkurat som om jeg kan skimte noe, men er nok en skygge. Ser dere noe? Jeg har gjort sharpen på bilde 2.
IMG_3385.JPG
IMG_3386.JPG

IMG_3387.jpg

Back
Topp