Motivasjonstråd, trening!

I går ble det 30 min squash og 30-40min styrke.
Kjenner treningen hjelper godt på humør og energi.
Dog var det I begynnelsen ikke noe godt for puppene at jeg løp på squash banen, hjalp heldigvis etterhvert! :p:joyful: God BH er nok et stikkord fremover! He he!
Økt 9/20

3/20 gjekk 40 min tur med ei venninne i går

2/20, jogga 4 km idag. 7-8 veker sidan sist. Gjorde godt, men må jo på do att omtrent før eg har starta :(

1 times tur i skogen.
Imponert over dere som løper. Det hadde ikke jeg klart nå :-)

Etter over en uke med sykdom kom jeg meg på fjellet i dag. ☺️Endelig! Men tungt, 1 time 44 min. 7/20

Etter mange dager i skikkelig trøtt koma tilværelse kom jeg meg endelig på en crossfit time igjen i går. Økt 10/20
Gjorde helt utrolig godt for kropp og selvfølelsen selv om det endte rett på sofaen igjen etterpå. :p

Har vært utrolig trøtt denne uka, men har nok en hvis naturlig forklaring etter telttur i helga med flere høydemeter og km med tung sekk. Hjalp ikke på at regn, snø og masse vind hold meg våken deler av begge nettene.
Ikke mye utskeielser jeg tåler om dagen nei! Uvant.... ;)

Last edited:
Je kommer sterkere tilbake, men nå er det 14 timer søvn, minimalt med mat og sofaen som teller.
Kvalmen er uutholdelig.

Men hadde en god fjelltur for noen dager siden :-) jeg får la den telle som en økt i den tilstanden jeg er i nå. Opp trappen er jo som et maraton.

8/20
Fjelletur, ca 2 timer

Helgen ble innviet med 30min squash og påfølgende styrkeøkt med bl.a. frontbøy og markløft (dekk velting) lørdag formiddag.
Noe mer energi, men fortsatt langt fra "normal form".
Håper det bedrer seg snart!!!

Økt 11/20

Nå er det ny uke med nye muligheter!! :joyful::joyful::joyful:

12.11. Var jeg på tur i skogen med hunden. 8/20. 15.11. Var gikk vi to timer på fjellet. 9/20 ☺️det er så lite trening for tiden pga dårlig form, at jeg må huske å reg den lille treningen jeg har hatt.

Slitsom crossfit økt i går med masse kondisjon, økt 12/20
God samvittighet når jeg la meg i går! ;)

Endelig kjennes det ut som energien sakte er på vei tilbake igjen! Deilig! :)

Ny crossfit økt i går! Økt 13/20
Kom meg mot alle odds på trening i går også! Cred til min samboer og stolt av meg selv!
Etter en halvtime snorking på sofaen etter jobb (pleier jeg aldri å gjøre) og litt dra hjelp kom jeg meg utrolig nok på trening.
Fullførte en slitsom styrke økt. Fornøyd!
Sånn passe støl i ca. hele kroppen nå ja....
Tror nok det kun blir en liten gåtur og sofaen i dag gitt! ;)

Fjelltur idag 1 time og 41 min i nydelig vintervær . 10/20

Back
Topp