Motivasjonstråd, trening!

Artig å lese om flere som satser på mye trening under graviditeten! :)
Hva trener du og trener du på samme måte som før?

Jeg trener foreløbig som før, men jeg er mer trøtt og sliten.
jeg er en løper, men tar meg selv i nakken slik at det blir en grei andel styrke.
Men løping er definitivt det jeg har mest glede av, og da er liker jeg langdistane best.
Men i ukedagene blir det kjappe turer/intervall, tiden strekker ikke alltid til.

Satser på å holde meg aktiv så lenge som mulig.

Jeg trener foreløbig som før, men jeg er mer trøtt og sliten.
jeg er en løper, men tar meg selv i nakken slik at det blir en grei andel styrke.
Men løping er definitivt det jeg har mest glede av, og da er liker jeg langdistane best.
Men i ukedagene blir det kjappe turer/intervall, tiden strekker ikke alltid til.

Satser på å holde meg aktiv så lenge som mulig.

Samme her! Håper på å kunne trene helt frem til fødselen! ;)
Trener mest styrke og utholdende styrke jeg da, men forsøker få inn 1-2 løpe økter i uka.
Litt usikker på hva jeg bør og ikke bør gjøre når det gjelder styrketrening, men satser på at jeg kjenner kroppen min så godt nå at den sier i fra om det er noe den ikke liker.
Bare klare å holde seg unna bekkenløsning osv. nå så satser jeg på mange gode treningsøkter fremover.

God trenings uke til deg! :)

Jeg slenger meg på. Økt 1/20 i dag. En times rask gange og jogging. Har som mål å fortsette med 4 økter i uka. Men skal si meg fornøyd om jeg klarer tre. Denne uka blir det bare to men det er fordi jeg skal reise bort.

Jeg slenger meg på. Økt 1/20 i dag. En times rask gange og jogging. Har som mål å fortsette med 4 økter i uka. Men skal si meg fornøyd om jeg klarer tre. Denne uka blir det bare to men det er fordi jeg skal reise bort.

Samme her! Håper på å kunne trene helt frem til fødselen! ;)
Trener mest styrke og utholdende styrke jeg da, men forsøker få inn 1-2 løpe økter i uka.
Litt usikker på hva jeg bør og ikke bør gjøre når det gjelder styrketrening, men satser på at jeg kjenner kroppen min så godt nå at den sier i fra om det er noe den ikke liker.
Bare klare å holde seg unna bekkenløsning osv. nå så satser jeg på mange gode treningsøkter fremover.

God trenings uke til deg! :)

Spennende.
Trener en del styre når jeg tenker meg om, men av total mengden er nok løping fortsatt på pluss siden.

Jeg trener så hardt som kroppen tillater, i dag var jeg sliten så det ble ikke det samme tempoet, men det var fremdeles en god økt med tanken på utgangspunktet(hadde bare lyst å sove).

Jeg bruker en del slynge etter en prolaps, men gjerne som oppvarming før en økt.

Samme til deg, vi får stå på :-D deilig å være i ok for etter et svangerskap også.

Flott at så mange slenger seg på jeg tenker at man har godt av å holde seg i aktivitet så lenge helsen tilsier det. Kommer til å trene som normalt, men ta hensyn og kjenne etter på kroppen. Tur i dag 1,5 time. 4/20

Nr 2.

Gikk 1,5 times tur i går.. Slet virkelig i slutten Pga kvalmen:(

I dag har jeg slitt med å komme meg til toalettet, da formen er så elendig..
Bra du får inn økter når formen e der :) håper du kommer deg kjapt! 9+3 i dag, og nesten gøy på trening igjen, endelig!! ;)

Bra du får inn økter når formen e der :) håper du kommer deg kjapt! 9+3 i dag, og nesten gøy på trening igjen, endelig!! ;)

Ja.. Må prøve, ligger så mye at ryggen verker .. Er vant med en aktiv jobb og skogs/fjellturer daglig..
Håper formen blir bedre!!!

Så bra at du koser deg med trening! Kjempe bra!!

Fjelltur 1 time og 40 min i nydelig høstvær. Det var fint! :-) 6/20

Løpt 5km. Økt 2/20

Back
Topp