Motivasjonstråd, trening!

I & T

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Stjeler litt fra mai! Hva med å ha som mål å få inn 20 økter før nyttår? D kan være alt fra en rusletur om kvelden om en ikke har form til noe annet, el hard intervalløkt på studio el hjemme!!! Hiv dåkkar m, så ser vi ka vi får te! :) :) spennende å se hvor mange økter vi klarer til sammen :)
 
Jeg har karret meg på studio og tatt 30 min sykkel hit og 30 min core!

1/20 :)
 
God ide!! Jeg er omtrent total inaktiv pga helsetilstand, men er på bedringens vei så det er tida for å komme i gang. 20 økter før jul, det blir vel ca to i uka det? Det er et passelig mål, jeg er med! :)
 
Jeg er med!! :D dette var skkurat det jeg trengte!

Jeg sliter litt med at jeg blir svimmel/groggy under trening, og målte BT i går til 100/71.. Andre som har erfaring med dette og trening? Merker jeg blir svimmel hvis jeg springer fort eller lenge :/
 
Har nettopp vært på spinning :D Merker jeg har fått større motivasjon til å spise sunt og holde meg i form etter jeg ble gravid, så håper det holder seg sånn hele veien :)
 
Flott at dere blir m! Var for uggen t å trene forrige uke, så fint vi kan motivere hverandre :)
 
Jeg er med!! :D dette var skkurat det jeg trengte!

Jeg sliter litt med at jeg blir svimmel/groggy under trening, og målte BT i går til 100/71.. Andre som har erfaring med dette og trening? Merker jeg blir svimmel hvis jeg springer fort eller lenge :/
Blir svimmel og kommer kjappere opp i puls, kan og bli småuggen av å ligge på mag, "krype sammen" på sykkelen. Jeg trener alltid m pulsklokke med belte følger m på puls og lytter til kroppen. Noen dager må jeg ta d veldig rolig. (Kjenner jeg blir svimmel/ uggen) lytt til kroppen og la den være sjefen, så er ingenting feil :)
 
Blir svimmel og kommer kjappere opp i puls, kan og bli småuggen av å ligge på mag, "krype sammen" på sykkelen. Jeg trener alltid m pulsklokke med belte følger m på puls og lytter til kroppen. Noen dager må jeg ta d veldig rolig. (Kjenner jeg blir svimmel/ uggen) lytt til kroppen og la den være sjefen, så er ingenting feil :)
Takk! Hvor ligger du ca i puls? Vet du ca % av makspuls du må roe ned? Jeg bruker også flittig pulsbelte og følger med! Enda mer nyttig nå som vi er gravide :) kjenner jeg bare må hoppe i det nå! Har hatt to rolige uker nå,- pga form og mye jobb! Så er klar for ny motivasjon :) :)
 
1.

1,5 times rusletur i skogen i dag.
En del brekninger på veien, men d var godt for kropp/kvalmen med mye frisk luft :)
 
Takk! Hvor ligger du ca i puls? Vet du ca % av makspuls du må roe ned? Jeg bruker også flittig pulsbelte og følger med! Enda mer nyttig nå som vi er gravide :) kjenner jeg bare må hoppe i det nå! Har hatt to rolige uker nå,- pga form og mye jobb! Så er klar for ny motivasjon :) :)

Har maxpuls på 193. På gode dager kan jeg fortsatt komme opp mot 182/4 uten at det kjennes ubehagelig (opp mot 95%) andre dager liker jeg meg best på 160-tallet selv på toppene. Altså på 75-85% ca :)
 
1 time med kjapp gange i skogen i dag. 1,5 times agilitytrening i går (mye spurting og løfting). :)
 
Skal slenge meg på den så fort jeg er kvitt forkjølelsen. Og så sant kvalmen holder seg unna, noe jeg tviler på..
Jeg studerer for å bli PT, så jeg må trene i studiet.. Men er bra med litt motivasjon herfra også.:))
 
En times tur med bikkja :)
 
Jeg joiner også!
Påmeldt crossfit time i kveld så det blir økt nr 1/20
Merker også at jeg har økt motivasjon for å trene og spesielt spise sunt etter at jeg fant ut at jeg var gravid.
Håper formen holder seg i månedene fremover!

Lykke til og god økt alle sammen!
 
Ja, hrmh. Jeg har foreløpig tenkt at i morgen skal jeg kanskje gå en tur!! Det endrer jeg herved til i morgen skal jeg gå en tur!! ;) (Passer ikke i dag)
 
Må innrømme at trening orker jeg ikke å tenke på! Kvalmen er ekstrem, hjemme i perm med minste på 11,5 mnd og har ei storesøster som går i første klasse. Jeg leverer og henter hver dag og har nok å sette fingra i ❤️

Treningen jeg får er trilleturer med snuppa mi :)

Men stå på jenter! :) flinke dere er :)
 
Back
Topp