Snart i gang med dag 3 av 30 days shred.
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble bare litt trening her hjemme i går. I dag VIL jeg på SpenstOg så må jeg bare påpeke enda en gang hvor LATTERLIG svake magemusklene mine er!
![]()
Måtte gi opp selv! Fikk en coreøvelse på Spenst her om dagen, som jeg klarte seks stykk av der nede. Etter dèt har jeg vært så støl at jeg ikke har klart èn situp! Får til noen crunches og noen få legraises, men jeg tror nok jeg må ta de mye penere enn den challengen ja!Du er flink! Må sparke meg selv i styrketreningsrumpa, det er det jeg ikke har kontroll på ennå.. og haha, jeg kjenner til den der med magemusklene!! To graviditeter på 3 år gjør ikke underverker for den kroppsdelen gitt.. jeg ga opp 30 day abs challenge jeg, må begynne på et nååget lavere nivå! Lo høyt på badegulvet når jeg skulle ta situps!!
Æsj! Haha...eneste jeg klarer er den med bringebær og hvit sjokolade.Nam!
Kanskje jeg skal prøve den?Æsj! Haha...eneste jeg klarer er den med bringebær og hvit sjokolade.
Kanskje jeg skal prøve den?Har fått tips om at en av peanøttversjonene er ganske god også. Kjøpte Cookies and cream først, men DEN var æsj!
Hvor kjøper du? Jeg bestiller på iherb.com, og da må jeg pent kjøpe en ørtenpackSmakte dobbel sjokolade cookie på tirsdag, den var heller ikke god. Mannen synes derimot den var kjempe god.
Proteinbarer!Dagens joggetur unnagjort og første styrkeøkt siden aldri den tid gjennomførtdet var tungt, regner med å bli rimelig støl i morgen ja!! De der barene dere spiser, hva er det?
Hvor kjøper du? Jeg bestiller på iherb.com, og da må jeg pent kjøpe en ørtenpackMen de er jo ikke så dyre egentlig..
Å, har de på Matas? Hva koster de der?Matas![]()
Å, har de på Matas? Hva koster de der?![]()