Motivasjon- og inspirasjonstråd!

Snart i gang med dag 3 av 30 days shred.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble bare litt trening her hjemme i går. I dag VIL jeg på Spenst :) Og så må jeg bare påpeke enda en gang hvor LATTERLIG svake magemusklene mine er! :D

Ble bare litt trening her hjemme i går. I dag VIL jeg på Spenst :) Og så må jeg bare påpeke enda en gang hvor LATTERLIG svake magemusklene mine er! :D

Du er flink! Må sparke meg selv i styrketreningsrumpa, det er det jeg ikke har kontroll på ennå.. og haha, jeg kjenner til den der med magemusklene!! To graviditeter på 3 år gjør ikke underverker for den kroppsdelen gitt.. jeg ga opp 30 day abs challenge jeg, må begynne på et nååget lavere nivå! Lo høyt på badegulvet når jeg skulle ta situps!!

Du er flink! Må sparke meg selv i styrketreningsrumpa, det er det jeg ikke har kontroll på ennå.. og haha, jeg kjenner til den der med magemusklene!! To graviditeter på 3 år gjør ikke underverker for den kroppsdelen gitt.. jeg ga opp 30 day abs challenge jeg, må begynne på et nååget lavere nivå! Lo høyt på badegulvet når jeg skulle ta situps!!
Måtte gi opp selv! Fikk en coreøvelse på Spenst her om dagen, som jeg klarte seks stykk av der nede. Etter dèt har jeg vært så støl at jeg ikke har klart èn situp! Får til noen crunches og noen få legraises, men jeg tror nok jeg må ta de mye penere enn den challengen ja! :)

Løpetur i øs pøsende regnvær, ikke så langt, men fy så deilig :)

Kanskje jeg skal prøve den? :) Har fått tips om at en av peanøttversjonene er ganske god også. Kjøpte Cookies and cream først, men DEN var æsj!

Smakte dobbel sjokolade cookie på tirsdag, den var heller ikke god. Mannen synes derimot den var kjempe god.

Dagens joggetur unnagjort og første styrkeøkt siden aldri den tid gjennomført :) det var tungt, regner med å bli rimelig støl i morgen ja!! De der barene dere spiser, hva er det?

Dagens joggetur unnagjort og første styrkeøkt siden aldri den tid gjennomført :) det var tungt, regner med å bli rimelig støl i morgen ja!! De der barene dere spiser, hva er det?
Proteinbarer! :) Spiser gjerne en etter trening, for jeg gidder ikke lage meg noe mat når jeg kommer hjem så sent.

Trent dag 4 av 30days shred, blir pause i morgen.

Har også gått en tur i dag.

Etter en langhelg med veimat, kaker og stillesitting i bil, så var det DIGG med en times trening nå! Svetten rant oppover, og det er verdens beste følelse nå :)

Jeg hadde igår på meg den trange fine svarte buksa jeg kjøpte rett før jeg ble gravid, og den passer nå helt fint igjen!! I kveld blir det en runde med Jillian Michaels styrkedvd så jeg ikke bare trener kondisjon!

Idag viste vekta 4,5 kg mindre enn den gjorde 1.mai, bare i overkant av 1 kg igjen til før-gravid vekt, og ca 8 igjen til fornøyd-med-meg-selv-vekt!

Jeg tok ned kassa med klær som ikke passer i sta, for oppi der lå bikiniene mine, og jeg kan i det minste ha de på meg når jeg soler meg på verandaen. Så tenkte jeg at jeg bare skulle se for moro skyld hvor mye jeg hadde igjen før de gamle buksene passa. Men så passa de a gett!! :) Riktignok fikk jeg litt muffintop i noen av de, men ikke så gæli at jeg ikke kan bruke en litt løs overdel over. Jeg fikk de igjen uten nevneverdige problemer, og jeg trodde jo ikke dèt var mulig engang! Så nå er jeg happy! :) Bikinioverdelene derimot, var lite flatterende - men som sagt så funker de hjemme på verandaen :)

Back
Topp