Her trener jeg alt fra 2-5 gangeg i uken. Styrke, gåturet, svømming. Kjenner jeg blir rastløs av å sitte i ro, og når kroppen tillater det, sier jeg ikke neitakk. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig du er som har en kropp som tillater det! Bare å holde på som vanlig daHer trener jeg alt fra 2-5 gangeg i uken. Styrke, gåturet, svømming. Kjenner jeg blir rastløs av å sitte i ro, og når kroppen tillater det, sier jeg ikke neitakk.![]()
Så heldig du er som har en kropp som tillater det! Bare å holde på som vanlig daJeg blir også selv rastløs av å sitte i ro. Må bevege meg, selv om det er drittvondt. Utrolig god følelse når man er i bevegelse
![]()
Ja, føler meg veldig heldig som hittil har hatt et svangerskap med null plager eller komplikasjoner![]()
Høres ikke teit og rart ut i det hele tatt! Skjønner deg godt! Jeg er vandt til å gå lange turer både i nærmiljøet og på fjellet, nå blir det bare korte turer på 2-3 km i snegletempo i helgene. Bestevenninna mi og jeg pleier å dra på fjellturer sammen, men det siste halvåret har hun måtte finne seg andre turvenner. Her om dagen ba hun meg om turtips, fordi jeg er bedre kjent i området de skal til. Jeg ble sittende å planlegge og drømme meg bort på turer og hytter resten av kvelden. Gleder meg sånn til å ha en kropp som orker å dra på tur igjen!! Slenger med noen bilder fra samboeren og jeg var ute å gikk i sola for et par uker siden.Dere som går på turer og sånt, vil dere ta bilder?er så lenge siden jeg var på skogstur eller langs kyst/strand. Liker å drømme meg bort i slike bilder
Høres kanskje teit og rart ut?

For en nydelig plass!! Gleder meg veldig til å kunne dra på turer igjen selv. Godt for både kropp og sjelHøres ikke teit og rart ut i det hele tatt! Skjønner deg godt! Jeg er vandt til å gå lange turer både i nærmiljøet og på fjellet, nå blir det bare korte turer på 2-3 km i snegletempo i helgene. Bestevenninna mi og jeg pleier å dra på fjellturer sammen, men det siste halvåret har hun måtte finne seg andre turvenner. Her om dagen ba hun meg om turtips, fordi jeg er bedre kjent i området de skal til. Jeg ble sittende å planlegge og drømme meg bort på turer og hytter resten av kvelden. Gleder meg sånn til å ha en kropp som orker å dra på tur igjen!! Slenger med noen bilder fra samboeren og jeg var ute å gikk i sola for et par uker siden. Vis vedlegget 140047Vis vedlegget 140048
Det er min plan for denne uka, å få meg en times trening i bassengFikk treng i bassenget i dag![]()
Jeg er en av de heldige som har vært i god form i hele svangerskapet (er 34 uker nå). Kuttet ut løpingen ca uke 20, men passer på å gå masse. Går gjerne deler av veien til og fra jobb istedet for å ta bussen hele veien, og jeg og mannen tar lengre turer i helgene. Ligger på mellom 8-10 km pr dag i snitt, så er litt stolt av egen innsatssannsynligvis vil snittet gå litt ned de siste ukene, men krysser fingrene for at jeg kan holde meg aktiv helt til fødsel. Ser for meg at formen etter fødsel kommer raskere tilbake da
![]()