Mosjonstråden :)

jeg har laget en utfordring for folk jeg jobber med, de må innen slutten av oktober trene annenhver dag (gullpremie), hver 3. dag (sølvpremie) eller hver 4. dag (bronsepremie), og inkludert meg selv i konkurransen. bedriften har satt av en liten symbolsk sum jeg kan bruke til å kjøpe inn gaver når tiden er ute. funker på meg :)

De har svømmehall der hvor jeg har treningssenter, så da kan man benytte seg av dette inkludert i månedsprisen på senteret:)

Det er jo supert!! :D Her betaler jeg 125,- hver gang, kostbart om man skal gå mer enn 2 ganger i uken..

jeg har laget en utfordring for folk jeg jobber med, de må innen slutten av oktober trene annenhver dag (gullpremie), hver 3. dag (sølvpremie) eller hver 4. dag (bronsepremie), og inkludert meg selv i konkurransen. bedriften har satt av en liten symbolsk sum jeg kan bruke til å kjøpe inn gaver når tiden er ute. funker på meg :)

En plass jeg jobber tidligere fikk alle som trente mer enn 6(8) ganger i mnd i minimum 30 min med litt forhøya puls være med i trekningen av noen flotte premier sjefen hadde kjøpt inn. Om man vant kunne man velge seg en premie, det var populært ;)

I går fikk jeg beskjed om at jeg får delta på vanntrening med en manuellterapeut i 10 uker fra 29.09! Det går vell inn under refusjonsordningen og blir dermed gratis siden jeg har bekkenløsning med gangvansker! Hurra :D

Har ikke vært i form til å trene slik jeg pleide før jeg ble gravid, så her er jeg fornøyd med en drøy halvtimes gåtur (når været i Bergen tillater det) :)

Denne hadde havnet langt ned på lista. Vært på vanntrening i dag :)

Vært forkjøla hele uka, liggi rett ut på sofaen siden tirsdag ettermiddag, så har ikke beveget meg noe. Håper på å få gått en tur eller to i helgen. Er jo meldt så fint vær!

Bra dere dytter den opp igjen ;) trenger å bli minnet på det..
Ja, den var alt for langt ned nå. Kanskje flere kommer seg en tur ut i helga :)

Har vondt for å gå, dessverre:-( Så kan ikke gå langt. Men fikk til en god økt på ellipsemaskinen på senteret i går - og det var deilig! Ingen smerter! Fikk også gjort noen rolige, trygge styrkeøvelser samt litt tøy:-) Det føles så godt når man endelig har gjort noe, og her regnes også husarbeid og hente posten med i treningen;-) Alt går i sakte tempo, mye smerter, så alle monner drar.

I dag har jeg gått ca 5 km i skogen med en gjennomsnittsfart på 25 min/km :P Det går ikke fort, men det går, godt å bevege kroppen litt. Men nå ligger jeg rett ut på sofaen med beina høyt, og det har begynt å verke i symfysen. Dvs, jeg er helt stiv og øm i hele det beinet mellom beina. Det verket når jeg gikk også, akkurat som om det var et trykk på det, men så lenge jeg stod stille kjente jeg ingen ting. I tillegg blir magen helt stram når jeg går, og bare jeg reiser meg fra sofaen her nå blir den som en kanonkule... Jaja, skal bare ta det med ro resten av dagen :)

Fikk skryt av en søt, eldre dame i garderoben da jeg var for å svømme i dag. Det gjorde dagen min! Det har vært en ganske tung dag i dag, men hadde en koselig samtale med denne damen, og da kom også smilet mitt tilbake :) Glad jeg kom meg ut i bassenget i dag, nå føles både kropp og sinn litt lettere!

Vi var på sopp/bærtur i helgen og gikk lenge og bratt. Følte det gikk ganske bra mens jeg gikk, bortsett fra konstante kynnere. Men etterpå.....! Auauau! :(

Back
Topp