Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det skal ikke så mye tilFikk røska med meg mannen på kveldstur til postkassen. Ble omtrent 3km tilsammen og posten ble hentaDa kan JMtimen imorgen bare komme, for jeg har trimma siden sist
![]()
De har svømmehall der hvor jeg har treningssenter, så da kan man benytte seg av dette inkludert i månedsprisen på senteret![]()
jeg har laget en utfordring for folk jeg jobber med, de må innen slutten av oktober trene annenhver dag (gullpremie), hver 3. dag (sølvpremie) eller hver 4. dag (bronsepremie), og inkludert meg selv i konkurransen. bedriften har satt av en liten symbolsk sum jeg kan bruke til å kjøpe inn gaver når tiden er ute. funker på meg![]()
Ja, da blir det jo fort kostbart :/Det er jo supert!!Her betaler jeg 125,- hver gang, kostbart om man skal gå mer enn 2 ganger i uken..
Bra dere dytter den opp igjenDenne hadde havnet langt ned på lista. Vært på vanntrening i dag![]()
Ja, den var alt for langt ned nå. Kanskje flere kommer seg en tur ut i helgaBra dere dytter den opp igjentrenger å bli minnet på det..